پس از حضور ناموفق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور، کادر فنی این تیم جهت حضور منسجم و بهتر در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، تصمیم به ترمیم ترکیب این تیم با جذب بازیکنان جدید گرفتند.

در جدیدترین نقل و انتقالات، ابراهیم عالمه دروازه‌بان جدید تیم سپاهان با حضور در هیأت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را به مدت نیم‌فصل رسماً ثبت کرد.

این دروازه‌بان که اهل سوریه است، سابقه بازی در تیم‌های الوثبه، الشرطه، الوحده و الاتحاد سوریه را دارد، وی همچنین در تیم‌های ملی زیر 20 سال، زیر 22 سال و زیر 23 سال سوریه بازی کرده است.

او در سال 2012 نخستین بازی ملی خود را برای تیم ملی فوتبال سوریه انجام داد و در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال 2018 به عنوان دروازه‌بان اول این کشور در تمامی دیدارهای سوریه به میدان رفت.

در دیگر نقل و انتقال تیم سپاهان، ایمان زکی‌زاده با حضور در هیأت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با تیم سپاهان به مدت 3 فصل رسماً ثبت کرد.

وی که سهمیه زیر 23 سال است، در پست مهاجم بازی می‌کند و سال گذشته عضو تیم امید سپاهان بوده است. 

مهدی رحیمی نیز که سهمیه زیر 23 سال است، چند روز پیش به سپاهان پیوسته بود، وی که سال گذشته عضو تیم جوانان بود، قابلیت بازی در پست‌های دفاع وسط و دفاع چپ را داراست.