به گزارش پارس به نقل از مهر، در ادامه رقابت های جام جهانی تیراندازی با کمان ۲۰۱۳ شانگهای چین، ظهر امروز پنجشنبه کمانداران ایران در دور حذفی انفرادی ریکرو و کامپوند مردان و زنان به مصاف حریفان خود رفتند که تمامی ورزشکاران کشورمان در بخش انفرادی بدون کسب حتی یک مدال ازگردونه این مسابقات حذف شدند.

نتایج کمانداران ایران به شرح زیر اعلام شد:

کامپوند انفرادی زنان:
عابدی پس از استراحت در دور نخست در مراحل بعدی به ترتیب مقابل کمانداران استرالیا و ایتالیا به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. این کماندار ایران در این مرحله و در تیر طلایی به کمانداری از روسیه بازی را واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

مهتاب پارسامهر با غلبه بر پریسا براتچی دیگر نماینده ایران در این مسابقات راهی مرحله بعدی شد و در مرحله دوم هم کمانداری از هلند را شکست داد. پارسامهر در یک هشتم نهایی دیدار را به حریف کره ای واگذار کرد و از صعود به یک چهارم نهایی محروم شد.

کامپوند انفرادی مردان:
اسماعیل عبادی و مجید قیدی مقابل حریفان کره جنوبی و ایتالیایی نتیجه را واگذار نمودند و حذف شدند. در همین رشته امیر کاظم پور پس از برتری مقابل کمانداران قطر و استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریف آمریکایی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

ریکرو انفرادی زنان:
آمنه مرزوقی و ساره اسدی در همان دیدار نخست مقابل حریفان خود شکست خوردند. مریم محمودی سرشت هم پس از برتری مقابل حریف برزیلی در دور اول در مرحله بعدی مقابل حریف مغولستانی شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

ریکرو انفرادی مردان:
ساسان رضوی، غلامرضا رحیمی در همان دیدارهای نخست شکست خوردند و حذف شدند بهزاد پاکزاد پس از شکست حریف آلمانی و صعود به مرحله بعدی با قبول شکست از کماندار تایوانی از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

این رقابت ها فردا در مرحله حذفی ریکرو و کامپوند انفرادی و میکس تیمی ادامه پیدا می کند.