طبق تصمیم شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی این مربی از مدیران باشگاه خواسته تا زمینه حضور یک مهاجم را در تیم فراهم کنند.


به همین منظور تنها گزینه اصلی شفر برای نیم فصل دوم روماریو ویلیامز 23 ساله جاماییکایی است که خود شفر نیز به صورت خصوصی با او توافقاتی را انجام داده است.

 


اما در این میان بهتر است بدانیم ویلیامز مهاجم مورد نظر شفر ارزشی معادل 450 هزار یورو یعنی مبلغی حدود دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان دارد.


با وجود این باید دید این بازیکن حاضر است با مبلغی کمتر از این رقم راهی استقلال شود یا خیر و از طرفی آیا مدیران باشگاه حاضر هستند چنین بازیکن گران قیمتی را جذب کنند یا با وجود مشکلات مالی سراغ گزینه ارزان قیمت می روند.


البته شفر امروز در نشست خبری جذب این مهاجم را تکذیب کرد و گفت: «مهاجم جاماییکایی مد نظر من نیست و این بازیکن را نمی خواهم. بازیکن جاماییکایی اکنون در لیگ MLS با یک قرارداد گران قیمت بازی می کند و هزینه بالایی برای فسخ او لازم است. درباره جذب بازیکن جدید هر زمان که قطعی شود، مدیرعامل صحبت خواهد کرد. نمی خواهم اکنون در رسانه ها درباره بازیکنان صحبت کنم زیرا این موضوع احترام گذاشتن به دیگران است.»