فرشاد پیوس پس از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس برابر بادران تهران از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. نیمه اول پرسپولیس کمی بازی را دست کم گرفته بود و بادران فشار زیادی بر روی دروازه قرمزها آورد و توانست در دقایق پایانی نیمه اول به یک گل زیبا هم دست پیدا کند.

وی گفت: فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس، حریف را دست کم گرفته بودند و فکر نمی کردند که این تیم مقابل آنها این چنین خوب بازی کند، اما در نیمه دوم پرسپولیس همان بازی همیشگی خود را انجام داد و توانست به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، گفت: مطمئن باشید با شناختی که از این تیم دارم سه هفته زودتر از پایان لیگ، پرسپولیس قهرمان خواهد شد و حتی در جام حذفی هم مدعی قهرمانی خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: بادران با توجه به شرایطی که داشت و می دانست شاید دیگر چنین اتفاقی برایش مقابل پرسپولیس رخ ندهد که این چنین بازی کرد و توانست تا حدودی قرمزپوشان را اذیت کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس باید در هر بازی مقتدرانه بازی کند تا بتواند حریفانش را به راحتی شکست داده و به قهرمانی در لیگ و جام حذفی دست پیدا کند.