به گزارش پارس به نقل از ایسنا، ملی پوشان فوتبال ایران که خود را برای انجام سه دیدار حساس در راه صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ آماده می کنند صبح امروز پنجشنبه نیز در کمپ تیم های ملی تمرین کردند.

در تمرین امروز که در هوایی بسیار مطلوب و بهاری برگزار شد، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی حرکات تاکتیکی و حرکات ترکیبی را در دستور کار بازیکنان قرار داده بود.

به همین منظور دو سوم از زمان تمرین به انجام بازی دستگرمی معطوف شد در این تمرین بازیکنان تیم ملی به دو تیم سفید و سبز تقسیم شدند و به انجام کارهای تاکتیکی مورد نظر کی روش پرداختند.

در ترکیب تیم سبز، رحمان احمدی درون دروازه قرار داشت و حسین ماهینی، محمد نصرتی، سید جلال حسینی، پژمان نوری، محمدرضا خلعتبری، محمد نوری، کریم انصاری فرد، قاسم حدادی فر و شجاع خلیل زاده حضور داشتند. به نظر می رسد این ترکیب تا حدود زیادی ترکیب مورد نظر کی روش برای دیدار دوستانه برابر عمان باشد.

در تمرین امروز همانند روز گذشته مارکار آقاجانیان، امید نمازی، علیرضا منصوریان و سیموئز کی روش را در تمرین همراهی می کردند و دن گاسپار به صورت جداگانه با رحمان احمدی، سوشا مکانی و حامد لک تمرین می کرد.

از نکات جالب توجه تمرین امروز این بود که در ابتدای تمرین بازیکنان به دستور کی روش به دو دسته تقسیم شدند و یک دسته از بازیکنان، دسته دوم را روی دوش خود گرفته و نیمی از زمین چمن را طی کردند. در ادامه نیز جای این دو دسته با هم عوض شد.

هومن افاضلی در زمان سرمربی گری علی دایی در تیم ملی وی را همراهی می کرد، تمرین امروز صبح تیم ملی را از نزدیک تماشا کرد و در میانه های زمان تمرین لحظاتی با حامد لک به خوش و بش پرداخت.

کارلوس کی روش بارها بازی دستگرمی ملی پوشان را متوقف کرد و نکات تاکتیکی خاصی را به آن ها گوشزد کرد. نکته جالب این بازی رعایت تمام قوانین داوری از جمله آفساید در آن بود. به نظر می رسد کادر فنی تیم ملی با انجام این تمرین تلاش دارد تا نحوه صحیح فرار از تله آفساید را به مهاجمانش آموزش دهد.

از حاشیه های تمرین امروز نیز می توان به علاقه مندی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به عکاسی اشاره کرد. وی در میانه تمرین لحظاتی به نزد عکاسان حاضر در کمپ رفت و از زاویه دوربین آن ها تمرین ملی پوشان را تماشا کرد!

پس از گذشت حدود یک ساعت و ۱۰ دقیقه از آغاز تمرین، مدیر رسانه ای تیم ملی از خبرنگاران خواست که محل تمرین را ترک کنند. این در حالی بود که بر خلاف همیشه که پیش از تمرین سه تن از بازیکنان با خبرنگاران مصاحبه می کردند تنها غلامرضا رضایی در جمع خبرنگاران قرار گرفت و سایر بازیکنان به دلیل آغاز شدن تمرین تیم ملی از سوی کادر فنی اجازه انجام مصاحبه را نیافتند.

تمرین تیم ملی فوتبال ساعت ۱۱: ۳۰ به پایان رسید.

ملی پوشان امروز عصر نیز از ساعت ۱۷: ۳۰ تمرین دیگری را در کمپ های تیم ملی برگزار خواهند کرد.