یکی از مسئولان سابق پرسپولیس که دوست نداشت نامش فاش شود از اینکه می‌بیند در قضیه پیوستن آنتونی گولچ همه چیز بر سر علی‌اکبر طاهری خراب شده است، ابراز دلخوری کرد.

او در این مورد گفت: وقتی به برانکو پیشنهاد دادیم قراردادلوکا ماریچ ،جری بنسون و مایکل اومانیا تمدید شود مخالفت کرد و پیشنهاد داد به جای آنها آنتونی گولچ و در ادامه بازیکنان اوکراینی جذب شوند.

وی می‌افزاید: هر سه بازیکن بعد از حضور در تمرینات پرسپولیس مشخص شد که چقدر در سطح فنی پایینی قرار دارند اما باز برانکو از آنها در رسانه‌ها دفاع می‌کرد اما در عمل بازی‌شان نمی‌داد.

فرد مسئول یادآور شد:روزی هم که گولچ به باشگاه پیشنهاد شد برانکو به طاهری گفت؛ پدر گولچ با من در یک محل متولد شده است و با شناختی که از این بازیکن پیدا کرده‌ام او خیلی خوب است و حتما جذبش کنید. طاهری هم وقتی اصرار برانکو را دید این بازیکن را به خدمت گرفت چرا که او مدیری نبوده و  نیست با خواسته سرمربی تیمش مخالفت کند.

این فرد در پایان اضافه کرد: در شرایط فعلی چرا باید همه از طاهری انتقاد کنند که چرا گولچ را آورده در حالی که برانکو او را خواست. از طرفی خود برانکو هم در این مورد سکوت اختیار کرده و حتی حاضر نیست که بگوید گولچ به اصرار او آمده و نه نظر طاهری.