سرپرست تیم خونه به خونه بابل در رابطه با اوضاع این باشگاه به اظهارنظر پرداخت.
 
ابراهیم محمودی دراین رابطه اظهار داشت: در حال حاضر برای دیدار هفته پایانی لیگ دسته اول مقابل برق شیراز خود را آماده می کنیم و امیدوارم با موفقیت نیم فصل اول را به پایان برسانیم.
وی تاکید کرد: متاسفانه شاهد برخی مسایل غیراخلاقی در فوتبال ایران هستیم و کسی هم نیست به این بی اخلاقی ها ورود کند.
 
محمودی گفت: پیکانی ها به تازگی با یکی از بازیکنان تیم تماس گرفته و برای جذب او اقدامات غیراخلاقی را در دستور کار قرار داده اند.
 
سرپرست خونه به خونه بابل گفت: متاسفانه مدافع تیم ما را هوایی کرده و فکر و ذکرش را در آستانه دیدار حساس با برق شیراز به هم ریخته و او برای جدایی مدام خواستار برگزاری جلسه می شود.
وی گفت: در حال آماده سازی سفت و سخت برای دیدار با برق هستیم و حالا که در کورس هستیم روی 3 امتیاز این دیدار حساب ویژه ای باز کرده ایم؛ اما متاسفانه برخی تیم ها و به ویژه تیم پیکان بدون توجه به این مسایل حواس بازیکنان را پرت می کنند.
 
محمودی افزود: اگر پیکان خودش در کورس بود و این رفتارها با بازیکنانش می شد چه اقدامی می کرد، آنها خودشان را در این شرایط حساس جای ما گذاشته و این حرکات غیرفوتبالی و غیراخلاقی را تمام کنند.
 
وی تاکید کرد: از مسئولان فدراسیون فوتبال به ویژه مدیران کمیته انضباطی و کمیته اخلاق می خواهم به این طور مسایل رسیدگی کرده و اجازه ندهند این بی اخلاقی ها در فوتبال ایران باب شود.
سرپرست خونه به خونه یادآور شد: از مدیریت باشگاه پیکان خواهشمندم به این مسائل ورود کرده و جلوی آن را بگیرد. سرمربی تیم نیز در مصاحبه ای اعلام کرده بود در صورتی که این پیشنهادات ادامه داشته باشد نام تیمهایی که بی اخلاقی میکنند را اعلام می کنیم.
 
محمودی گفت: نکته دیگر اینکه هنوز فصل نقل و انتقالات آغاز نشده و با آغاز این فصل می توانند به صورت رسمی و از طریق باشگاه پیشنهادات خود را مطرح کنند.
وی همچنین تصریح کرد: برخلاف آنچه که گفته می شود مشکل مالی در تیم وجود ندارد و مدیریت باشگاه از ابتدای فصل در 3 نوبت به بازیکنان پرداختی داشته و دو روز پیش نیز مبلغ 600 میلیون دیگر و تا حدود سقف 30 درصد قرارداد ها به بازیکنان پرداخت شد. ضمن اینکه قرار است تا بعد از بازی با گسترش فولاد در جام حذفی و در بین تعطیلات نیم فصل نیز تا سقف 45 تا 50 درصد پرداختی ها انجام شود.