وحید حمدی‌نژاد بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: در حالی که ما می‌خواستیم تا دقایق آخر بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم، تیم حریف 10 دقیقه آخر بازی را رها کرده بود و انگار نه انگار که مقابل ما بازی می‌کرد. برای ما مهم بود که در این بازی موفق شویم به پیروزی برسیم و می‌خواستیم بعد از دو هفته شکست به صدر جدول برگردیم، ان‌شاءالله در هفته‌های بعد جبران می‌کنیم و موفق می‌شویم که صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیریم.

وی در خصوص زیاد شدن اختلاف امتیازات بین پرسپولیس و پارس جنوبی ادامه داد: همان‌طوری که ما در هفته‌های گذشته اختلاف‌مان را با تیم‌های پایین‌تر نگه داشته بودیم، همین‌طور هم ممکن است این اختلاف امتیاز را از دست بدهیم، مسابقات لیگ همین است و هر تیمی که بتواند نوسان کمتری داشته باشد، می‌تواند موفق باشد.

مدافع - هافبک تیم پارس جنوبی با اشاره به طلبی که از تیم نفت تهران دارد، تصریح کرد: جهانیان صاحب این تیم است، اما نه به بازیکنان خودش، نه به طلبکاران و نه به ورزشگاه تختی پول داده است و می‌آید و می‌گوید هنوز به ما لیست نداده‌اند! ایشان به این شکل می‌خواهند در فوتبال بمانند؟ ما هزار تا دردسر داریم و باید به کمیته انضباطی و مالیات پول بدهیم. به این شکل که نمی‌شود. نمی‌شود که یک فوتبال را و یک ملت را اسیر خودشان کنند. ما پارسال با تاج صحبت کردیم و قرار شد آنها ظرف یک هفته مشکلات را حل کنند، اما هیچ خبری نشد. ان‌شاءالله مسئولان و هیئت واگذاری نفت در این مورد تصمیمی بگیرند.