ایوب اصغرخانی در خصوص پیروزی آبی پوشان مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی با طراوتی از شاگردان شفر مشاهده کردیم و حالا تیم در کنار بازی‌های خوبی که ارائه می‌کند نتیجه هم می‌گیرد.

وی افزود: تیم در مقابل گسترش بازی خوبی انجام داد و شایسته پیروزی بود. آبی پوشان در نیمه اول هم بازی خوبی ارائه ندادند اما در نیمه دوم شرایط به کلی فرق کرد. شاگردان شفر در نیمه دوم بهترین بازی این فصل خود را ارائه دادند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شفر در مدت اندکی که با این تیم کار کرده تاثیرات مثبت خوبی گذاشته. ساختار دفاعی استقلال به طور کلی ترمیم شد و حالا مانده ساختار تهاجمی این تیم. هفته هاست که آبی پوشان نه تنها گل نمی‌خورند، بلکه خیلی کم به حریفان موقعیت گل می‌دهند و این یعنی وجود نظم و استحکام در ساختار دفاعی.

هافبک پیشین استقلال بیا داشت: امیدوارم این روند در این تیم قطع نشود و روز به روز پیشرفت را بیشتر نسبت به روز قبل شاهد باشیم. بازی با گسترش نشان داد استقلال کامل است و الان به این تیم یک مهاجم تمام کننده اضافه شود همین تیم می تواند بهترین تیم فعلی ایران باشد.

اصغرخانی در خاتمه گفت: به اعتقاد من حفظ و بهبود این روند باعث می‌شود استقلال به زودی به رده‌های بالاتر جدول صعود کرده و خیلی زود این تیم را در کورس بالای جدول ببینیم.