رئال فصل را دور از انتظار شروع کرده و در لالیگا 8 امتیاز نسبت به بارسلونا فاصله دارد. در لیگ قهرمانان نیز رئال پس از تاتنهام و به عنوان تیم دوم گروهی به یک هشتم نهایی راه یافت. رئال فردا در حالی بازی برگشت خود را برابر فوئن لابرادا در کوپا دل ری را انجام می دهد که بازی رفت را 2-0 پیروز شده است.

پاسخ زیدان به لیست سیاه رئال و خرید بازیکنان جدید

زیدان در نشست خبری بازی برگشت یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری گفت: « بازی رفت، بازی خوبی بود و از نمایش تیمم راضی بودم. هدف ما فردا تمام کردن کار، پیروزی و صعود به یک هشتم نهایی است.»

بهتر شدن شیوه بازی: « هر کسی حق اظهارنظر دارد ولی من اعتقاد دارم که ما تا به اینجا بد کار نکرده ایم. البته که می توانیم و باید بهتر شویم. فصلی طولانی در پیش است و خوشبختانه با تساوی شب گذشته بارسا و والنسیا، توانستیم فاصله مان با بارسا را کاهش بدهیم. هدف من پیشرفت تیم و ارائه بازی های بهتر در ادامه فصل است.»

گل مردود مسی برابر والنسیا: « آمدن ویدیوچک(VAR) به لالیگا پیش بینی شده و سال بعد شاهدش خواهیم بود. واضح است که تکنولوژی به فوتبال کمک می کند و VAR سیستمی برای بهبود این ورزش است.»

پاسخ زیدان به لیست سیاه رئال و خرید بازیکنان جدید

لیست سیاه و خریدهای زمستانی: « هر اتفاقی ممکن است در ژانویه رخ دهد. من از بازیکنانم رضایت کامل دارم و دوست ندارم هیچکس از جمع ما جدا شود ولی در فوتبال هیچ اتفاقی غیرممکن نیست.

اینجا در باشگاه افرادی هستند که در این مورد تصمیم می گیرند. وقتی به نقل و انتقالات برسیم، بیشتر در موردش صحبت خواهیم کرد. صحبت از جذب مهاجم و گلر جدید است ولی من ترجیح می دهم از چیزی حرف نزنم. می دانیم که می توانیم بازیکن جدید جذب کنیم ولی فعلا همینقدر صحبت در مورد این قضیه کفایت می کند.»

وضعیت مصدومان: « بیل به تمرینات بازگشته و تصمیم بر این است که او فردا به میدان برود ولی مشخص نیست چند دقیقه. دوست دارم او 100 درصد آماده باشد. کوواچیچ مدت هاست که به مرز آمادگی رسیده و فردا احتمالا 90 دقیقه بازی خواهد کرد. کیلور ناواس هم شرایط بازی را دارد ولی راموس استراحت خواهد کرد.»

بازگشت BBC :« مدت هاست که شاهد حضور این مثلث در بازی ها نبوده ایم و مشتاقم بار دیگر بیل، رونالد و و بنزما را از ابتدا در ترکیب ببینم. مجموعه ای در اختیارم است که به من این انتخاب را می دهد تا با سیستم ها و ترکیب های مختلفی وارد بازی ها شویم.»