به گزارش پارس ، شهاب گردان در گفتگو بامهر، در خصوص دلیل حاضر نشدن خود در اردوی تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: من به دلیل مشکل خانوادگی که داشتم، در این مرحله از اردو حاضر نشدم و این موضوع را به اطلاع دن گاسپار نیز رساندم و از کادر فنی تیم ملی اجازه گرفتم، ضمن اینکه سرپرست تیم ملی نیز در جریان موضوع قرار دارد.

وی در همین خصوص افزود: مطمئن باشید اگر در مرحله بعد به اردوی تیم ملی دعوت شوم با همه وجود در آن حضور پیدا خواهم کرد و اگر نه آنقدر تمرین می کنم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

دروازه بان تیم سپاهان در خصوص شانس صعود ایران به مرحله نهایی رقابت های جام جهانی اظهار داشت: ما در مرحله اول باید تیم ملی قطر را در دوحه شکست دهیم. قطر تیمی نیست که مقابل تیم ملی فوتبال ایران بتواند قد علم کند و در بازی رفت در تهران خوش شانس بود که دروازه اش چند بار باز نشد. من بسیار خوش بینم که تیم ملی ایران بتواند به رقابت های جام جهانی برزیل صعود  کند.

وی در خصوص وضعیت خود برای بازی کردن در رقابت های فصل آینده لیگ برتر گفت: من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و فصل بعد نیز برای این تیم بازی خواهم کرد. شرایط من در فصل گذشته در تیم پرسپولیس خوب نبود و زمانی که به سپاهان برگشتم دوباره احیا شدم و به روزهای آمادگی خود برگشتم.

گردان همچنین گفت: من مطمئنم که مسئولان سپاهان در این فصل پیش ر نیز تیم را برای قهرمانی و کسب جام خواهند بست. در فصل آینده همه هدف مان این است که ناکامی های این فصل خود در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را جبران کنیم.