تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال فردا در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف پارس جنوبی جم و گسترش فولاد می روند. در این بازی ها که یکی نبرد صدرنشینی و دیگری جدال تیم های دهم و یازدهم جدول محسوب می شود، نکات جالبی وجود دارد.


در خصوص سرمربیان تیم های پارس جم و گسترش فولاد، یکی از موارد قابل توجه این است که مهدی تارتار، بازیکن و مربی سابق پرسپولیس فردا با تیمش از سرخپوشان پایتخت پذیرایی خواهد کرد و فیروز کریمی، سرمربی پیشین استقلال، به همراه شاگردانش از تبریز به تهران می آید تا مقابل آبی های تهران صف آرایی کند.


موضوع جالب دیگری که درباره این دو سرمربی وجود دارد، نسبت خانوادگی آنها است. فیروز کریمی در حالی با استقلالی ها روبرو می شود که دامادش یعنی مهدی تارتار، پیش از این بازی، در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس قرار می گیرد.


به بیان دیگر 2 مربی با نسبت خانوادگی نزدیک، در هفته سیزدهم لیگ برتر به فاصله ی چند ساعت تیم های خود را مقابل سرخابی های پایتخت روانه میدان می کنند. باید دید این دو مربی در بازی های فردا می توانند رویاهای پرسپولیس برای صدرنشینی و استقلال برای رسیدن به نیمه بالایی جدول را بر باد دهند یا مغلوب تیم های سابق خود خواهند شد.