محمدرضا کرمی، دروازه‌بان مشکی‌پوشان , درباره تساوی تیمش برابر استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: من معتقدم هر دو تیم بازی خوبی داشتند و می‌توانستند به گل برسند. هم ما و هم استقلال موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و در مجموع فکر می‌کنم که تساوی عادلانه بود.

وی راجع به عملکردش در این مسابقه و اینکه دروازه‌اش را برابر استقلال بسته نگه داشت، گفت: این لطف خدا و کمک بچه‌ها بود که دروازه ما بسته ماند. من امیدوارم که در بازی‌های آینده اگر به میدان رفتم نمایش تأثیرگذاری در خط دروازه تیمم داشته باشم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

کرمی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین هدفش در لیگ برتر چیست، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف من این است که به تیم ملی ایران برسم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهم کرد. امیدوارم که بتوانم بازی‌های خوبی برای تیمم انجام دهم و به هدف‌هایی که در فوتبال دارم، برسم.

دروازه‌بان تیم فوتبال مشکی‌پوشان با اشاره به وضعیتی که این تیم در جدول رده‌بندی دارد، خاطر نشان کرد: این درست است که الان در پایین جدول هستیم، اما اطمینان دارم که با تفکرات مرزبان و تجربیات این مربی از این شرایط سخت بیرون خواهیم آمد. ما حتی تلاش می‌کنیم که به رده‌های بالاتر جدول برسیم.