سرمربی آرژانتینی تیم والیبال امید ایران هدایت تیمی در لیگ سری دوم ایتالیا را برعهده گرفت. خوآن مانوئل سیچلو، سرمربی آرژانتینی تیم زیر ۲۳ سال ایران به‌عنوان سرمربی جدید باشگاه ویلا سیه‌نا در لیگ سری دوم ایتالیا انتخاب شد. سیچلو پیش از این سابقه کار در لیگ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد، او در فصل ۲۰۱3-۲۰۱2 دست به کار بزرگی زد و موفق شد باشگاه مولفتا را از لیگ دسته دوم ایتالیا به لیگ سری A برساند.

این مربی ۴۲ ساله از سال ۲۰۱4-۲۰۱1 به‌عنوان دستیار خولیو ولاسکو بر روی نیمکت تیم ملی ایران حضور داشت و به موفقیت‌های زیادی همراه با ایران رسید. پس از ورود رائول لوزانو به ایران، سیچلو بار دیگر به ایران بازگشت و همراه با تیم ملی ایران، المپیک ۲۰۱۶ را تجربه کرد.

او تابستان امسال به‌عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ سال ایران در مسابقات جهانی مصر شرکت کرد اما به‌عنوانی بهتر از هفتمی جهان دست پیدا نکرد و اکنون امیدوار است با تکرار تجربه موفقیت‌آمیز در مولفتا، بار دیگر توانایی خود را ثابت کند.

سیچلو همچنین پس از رفتن ولاسکو از ایران، با پیشنهاد قطری‌ها سرمربی تیم ملی بزرگسالان این کشور شد اما دوباره به ایران بازگشت و قراردادی بلند مدت هم با فدراسیون والیبال منعقد کرد اما تعویض مربی و پذیرفته نشدنش توسط کولاکوویچ، او را به تیم امید فرستاد و حالا هم که به فعالیت در رده باشگاهی خواهد پرداخت.