جدال حساس بارسلونا و یوونتوس در هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این نتیجه باعث شد تا بارسلونا به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

ارنستو والورده سرمربی آبی اناری ها در نشست خبری بعد از بازی گفت: به تورین آمده بودیم تا بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم. می‌دانستم که حریف برای پیروزی به میدان می آید و فشار زیادی به ما می آورد. در بسیاری از دقایق بازی توپ را در اختیار داشتیم. نزدیک بود که دیبالا در دقایق پایانی دروازه ما را باز کند اما خوشبختانه اینگونه نشد.

او ادامه داد: ترشتگن فعالیت زیادی در این دیدار نداشت چرا که ما در بیشتر دقایق بر بازی مسلط بودیم. از این تساوی راضی هستم و به تیمم افتخار می کنم. بازی کردن در خانه یوونتوس سخت است و براین باور هستم که نتیجه خوبی را به دست آورده‌ایم. بارسلونا اتحاد و توازن لازم را دارد و این خوشحال کننده است.

والورده درباره نیمکت نشینی مسی گفت: مسی بازی‌های زیادی را پیش رو دارد و باید در این دیدار استراحت می‌کرد. به خودم گفتم اگر در بازی به مشکل خوردیم مسی را به میدان می فرستم. خوشبختانه با این تساوی به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کردیم و این خوشحال کننده است.

سرمربی بارسلونا در پایان به حمایت از سرمربی سویا پرداخت که به سرطان پروستات مبتلا شده است.

او گفت: من رابطه خوبی با پریزو دارم. با هم زیادی صحبت می‌کنیم. از همین جا برای او پیام حمایت می فرستم و امیدوارم که هر چه سریع‌تر وضعیت او بهتر شود.