چند سال پیش خبری مبنی بر اینکه سرمربی بارسلونا (تیتو ویلا نوا) دچار بیماری سرطان شده است منتشر شد.این مربی جوان بارسلونا پس از 1 سال حضور روی نیمکت تیم بارسلونا به دلیل سرطان از دنیا رفت.به همین دلیل در حال حاضر نام کمپ تمرینی بارسلونا به اسم این مربی است.
حالا پس از گذشت چند سال از مرگ ویلانوا امروز باشگاه سویا اسپانیا به شکل رسمی اعلام کرد که سرمربی این تیم "ادواردو بریزو" با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند. این مربی دچار سرطان پروستات شده است و قرار است پس از معاینات پزشکی پروسه درمان خود را شروع کند.
مارکا اسپانیا هم در این باره نوشت: بریتزوی 48 ساله بین دو نیمه به بازیکنانش گفته است که دچار این بیماری شده و ظاهراً همین خبر انگیزه‌ای مضاعفی به بازیکنانش برای جبران گل‌های خورده و خوشحال کردن سرمربی‌شان داده است. باشگاه سویا هم ساعاتی پس از بازی با لیورپول این خبر را تأیید و حمایت کامل خود از سرمربی‌اش را در دوره درمان او اعلام کرد.
تیم سویا شب گذشته در یک بازی جذاب توانست بازی را که با 3 گل از لیورپول در لیگ قهرمانان عقب بود در نیمه دوم 3 گل خورده را جبران و بازی را با تساوی 3-3 به پایان برساند.

256 41