، کریستیانو رونالدو هنوز در گلزنی در لیگ اسپانیا ناکام است، اما در دیدار سه‏‌شنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید مقابل آپوئل نیکوزیا در لیگ قهرمانان اروپا دو گل زد تا به روند خوب گلزنی در اروپا ادامه بدهد. در این دیدار، تعداد گل‌های اروپایی او به عدد 100 رسید.

پیروزی مقابل تیم قبرسی بعد از تساوی در دربی مادرید برای این تیم بسیار مهم بود و باعث شد انگیزه رئال بیشتر شود. این تیم بعد از تساوی در دربی مادرید فاصله 10 امتیازی با بارسا در لالیگا پیدا کرد.

در گزارش روزنامه مارکا در این باره آمده است: « از 100 گل اروپایی رونالدو برای رئال، 98 گل در لیگ قهرمانان و 2 گل در سوپرکاپ اروپا بوده است. به نظر در رقابت‎های این فصل هم باید منتظر تاریخ‎سازی این بازیکن در قاره سبز باشیم. بازی مقابل آپوئل پنجمین بازی اروپایی پشت سر هم بود که رونالدو در آن گل زد. حالا او با رکورد بوراک ییلماز ترک که در فصل ۱۳-۲۰۱۲ در 6 بازی پشت سر هم گل زده بود، فاصله زیادی ندارد. تا به امروز تنها دو بازیکن هستند که توانستند در 5 بازی پشت سر هم در لیگ قهرمانان گل بزنند و این دو الساندرو دل پیرو و سرگئی ربروف هستند.

رونالدو از 10 بازی اخیر اروپایی رئال مادرید در 9 بازی گل زده است، اما در پایان بازی با آپوئل اشاره کرد که هنوز مشکلاتی دارد و بیشترشان هم با خبرنگاران است: «من یک چیز می‎گویم و شما چیز دیگری می ‏نویسید. پس چرا از من می‎خواهید صحبت کنم؟»