ابراهیم صالحی یکی از بازیکنان مؤثر پارس جنوبی در لیگ یک دو فصل پیش و همچنین لیگ برتر این فصل است. پارس جنوبی روز شنبه میزبان تیم پرسپولیس است و حساس‌ترین بازی لیگ را در شهر جم استان بوشهر شاهد خواهیم بود. با صالحی گفت‌وگویی به شرح زیر انجام داده‌ایم.

مقابل فولاد اولین شکست خود را تجربه کردید.

در بازی با فولاد غافلگیر شدیم. چک اول را در بازی خوردیم و کمی تیم ناهماهنگ شد اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که مهدی تارتار سرمربی تیم انجام داد توانستیم بر بازی مسلط شویم. چندین فرصت گلزنی را از دست دادیم حتی یک بار توپ را به تیرک دروازه کوبیدیم اما در نهایت نتوانستیم با وجود برتری به پیروزی برسیم.

اولین شکست در لیگ برتر چه حسی داشت؟

بله، هیچ تیمی در دنیا شکست‌ناپذیر نیست حتی بارسلونا و رئال هم بازنده می‌شوند اما امیدواریم این آخرین باخت تیم ما باشد شکست همیشه تلخ است چه خارج از خانه و چه داخل خانه. می‌خواهیم این باخت را جبران کنیم هرچند که زمین مسابقه با فولاد هم خیلی مناسب نبود.

بعد از این باخت خیلی گریه کردی.

هواداران تیم پارس جنوبی خیلی خوب و خونگرم هستند آنها در هر شهری که ما بازی داریم به آنجا می‌آیند و تیم را حمایت می‌کنند وقتی ما شکست خوردیم از هواداران خجالت کشیدم، بغض گلویم را گرفت به خصوص اینکه اولین باخت را تجربه می‌کردیم. دوست نداشتم تماشاگران پارس ناراحت ورزشگاه را ترک کنند. مطمئن هستم با عملکرد خوب مهدی تارتار سرمربی تیم می‌توانیم روند روبه رشد خود را حفظ کنیم آقای تارتار خیلی به من کمک کرده است.

روز شنبه با پرسپولیس بازی دارید نظرتان در مورد این بازی چیست.

پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیا است نه فقط بهترین تیم ایران؛ خوشحالیم که در اولین بازی مقابل پرسپولیس در خانه به میدان می‌رویم. در شهر جم فقط تیم پدیده توانسته یک مساوی از ما بگیرد و سایر حریفان را برده‌ایم. به خصوص اینکه ما در شهر جم یار دوازدهم داریم می‌خواهیم از میزبانی استفاده کنیم که سه امتیاز را از پرسپولیس بگیریم. می‌دانم کار سختی است اما این کار غیر ممکن نیست.

نقطه قوت پرسپولیس را چه می‌دانی؟

قطعاً کادر فنی و آنالیزورهای ما این تیم را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کنند. برانکو هم یکی از مربیان خوب فوتبال است. پرسپولیس بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد اما ما پارس جنوبی هستیم که در این فصل فقط به فولاد گل نزده‌ایم. می‌توانیم پرسپولیس را هم شکست بدهیم.

فارس: این بازی را می‌توان فینال نیم‌فصل نامید؟

البته نباید پیکان را فراموش کرد پیکان تیم خوبی است با این حال اگر ما پرسپولیس را در شهر جم شکست بدهیم شاید بتوانیم قهرمان نیم‌فصل شویم زیرا بازی‌های ما نسبت به پرسپولیس آسان‌تر است. با سیاه‌جامگان و نفت تهران بازی داریم.