مجیدی که در چند وقت اخیر درگیر حضور در کلاس های مربیگری بود امروز در مقابل وزارت ورزش دیده شد در شرایطی که در جلسه ای با برخی مدیران این وزارت حاضر شده بود.

هنوز هیچ خبری در خصوص دلیل حضور مجیدی در وزارت ورزش اعلام نشده اما شنیده ها حاکی از آن است که مجیدی امکان دارد در قامتی متفاوت وارد استقلال شود برخی نیز می گویند جلسه با مجیدی به عنوان یکی از بزرگان استقلال جنبه مشورت در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال را داشته است و حتی گفته شده این امکان وجود دارد او به کادرفنی استقلال نیز اضافه شود.

فرهاد مجیدی مدتی است مدارج مربیگری در فوتبال را در اروپا طی می کند. او چند ماهی در آکادمی باشگاه اسپانیول اسپانیا حضور داشت و حالا نیز کلاس های مربیگری فیفا را پشت سر می گذارد. چندی پیش پس از حضور شفر در استقلال صحبت هایی در خصوص حضور مجیدی در کادرفنی این تیم مطرح شده بود که در آن مقطع این موضوع منتفی شده بود. با این حال برخی تمایل ها نسبت به حضور مجیدی در کادرفنی استقلال از سوی مدیران وزارت ورزش وجود دارد و این امکان هست که حضور او در وزارت ورزش حتی به همکاری مجیدی با استقلال در آینده ای نه چندان دور ختم شود.