علی کریمی بابت مطالباتش از باشگاه تراکتورسازی شکایت کرده و علاوه بر اینکه اعلام کرد از این شکایت کوتاه نمی آید گفته که تا آخر شکایتش از این باشگاه را دنبال خواهد کرد.

کریمی مدعی است که باشگاه تراکتورسازی طبق قراردادی که با او امضا کرده باید مالیاتش را بدهد اما تراکتوری ها چنین ادعایی را قبول ندارند و به همین دلیل زیر بار پرداخت آن نمی روند.

موضوع اما به دلیل امضای زینی زاده مدیرعامل وقت باشگاه تراکتورسازی است چرا که در قراردادی که او با کریمی بسته و در باشگاه تراکتورسازی موجود است چنین بندی وجود ندارد و مسئولان فعلی این باشگاه با استناد به این قرارداد زیر بار پرداخت این مالیات نمی روند.

از طرف دیگر قراردادی که از این باشگاه در دست کریمی وجود دارد دست خط زینی زاده همراه با امضای او ثبت شده و آمده که مالیات این بازیکن بر عهده باشگاه تراکتورسازی است و کریمی به دلیل همین دستخط مدیر وقت تراکتورسازی به دنبال گرفتن مالیاتش از تبریزی هاست.

به نظر می رسد در نهایت کار طرفین به حکمیت کمیته انضباطی حل خواهد شد چرا که نه کریمی از موضع خود کوتاه می آید و نه تراکتوری ها زیر بار پرداخت این بند خواهند رفت.