در پی اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده و اعترا‌ض‌هایی که هواداران پرسپولیس به علیرضا بیرانوند بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با سایپا که عنوان کرده بود سرنوشت خودش از سرنوشت پرسپولیس مهمتر است و می‌خواهد برای لژیونر شدن به سربازی برود این دروازه‌بان در رختکن تیمش در پایان بازی با برخی از نفرات تیم دچار درگیری لفظی شد.

بیرانوند که در اواخر نیمه دوم به هواداران پرسپولیس با انگشتان هیس را نشان داده بود در پایان بازی به سرعت به سمت رختکن رفت و به دلیل مسائل رخ داده بسیار عصبانی بود.

بیرانوند که با فریاد صحبت می‌کرد در واکنش به اعتراض هواداران می‌گفت که مگر من قتل کرده‌ام که این برخوردها را با من انجام می‌دهند؟ من چه کاری کرده‌ام که این برخوردها با من می‌شود؟ این دروازه‌بان با فریاد صحبت‌هایش را ادامه می‌داد که در این بین کریم باقری مربی تیم پرسپولیس وارد عمل شد.

باقری در اعتراض به فریادهای بیرانوند با صدای بلند به او گفت که سکوت کند و اگر حرف یا اعتراضی دارد این حرف‌ها را در باشگاه انجام دهد نه در رختکن تیم.

 به نظر می‌رسد چالش بین بیرانوند و هواداران پرسپولیس شکاف بیشتری پیدا کرده و تبعات این موضوع در روزهای ‌آینده خود را بیشتر نشان خواهد داد.