زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان اصفهان پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: امروز بازی خوبی را انجام دادیم و بر خلاف دیگر بازی‌های‌مان، مقابل تراکتورسازی همزمان با کیفیت خوب، نتیجه خوب هم گرفتیم.

وی در ادامه افزود: به حریف تسلط کامل داشتیم. البته تا دقیقه شش بازی، حریف ابتکار عمل خوبی از خود نشان داد، اما پس از آن لحظه‌به‌لحظه بر حریف چیره شدیم و سه گل به ثمر رساندیم. متأسفم که هواداران امروز در ورزشگاه حضور نداشتند. به طور قطع سطح کیفی بازی امروز بازیکنان را متعهد می‌کند که در مسابقات آتی کمتر از امروز نباشند. اگر موفق به استمرار در نتیجه‌گیری باشیم، به رده‌های بالای جدول باز می‌گردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که «آیا نبود هواداران سبب آرامش در تیم سپاهان و ارائه بازی بهتر شده است؟»، گفت: این سؤالی است که باید از بازیکنان پرسیده شود. من به‌عنوان مربی و بازیکن سابق می‌دانم حضور هواداران همیشه انگیزه مضاعف می‌دهد. محیطی که در آن هوادار نباشد، روح وجود ندارد. شاید به نظر شما این‌گونه بیاید، اما ورزشگاه بدون تماشاگر، ورزشگاه بدون روح است.

 

کرانچار با اشاره به گل زودهنگامی که سپاهان به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: در تمرینات خیلی روی این مسئله تمرین کرده بودیم. اگر مسابقه و نتیجه امروز با نتایج مثبت در سه دیدار آینده همراه نباشد، ارزش این پیروزی از بین می‌رود.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگاری که از او پرسید: «آیا سپاهان در این دیدار قوی‌تر عمل کرد یا تراکتورسازی ضعیف‌تر از گذشته بود؟»، تصریح کرد: تراکتورسازی همانند ما سعی بر این داشت تا بر حریف تسلط داشته باشد. همین مسئله سبب شد تا ما از فضاهای لازم بهترین استفاده را داشته باشیم. در این دیدار سلطه خود را بر تراکتورسازی اعمال کردیم و نگذاشتیم آن‌طور که باید بازی خوب خود را نشان دهند.

کرانچار به تمجید از عملکرد ساسان انصاری پرداخت و یادآور شد: امروز ما بسیار خوشحالیم که پای ساسان انصاری به گل باز شد و به همراه مروان حسین، پیوند خوبی را به وجود آورده بودند. اگر در آینده همین‌گونه پیش بروند، خط آتشی را در تیم ایجاد می‌کنند.

سرمربی سپاهان درباره اینکه نفت آبادان 10 روز استراحت داشته، اما سپاهان با استراحتی سه روزه باید به مصاف این تیم برود، اضافه کرد: در گذشته این مسئله را بررسی و درخواست تعویق یک روزه بازی را کرده بودیم، اما به دلیل برنامه‌ریزی سازمان لیگ، با درخواست ما موافقت نشد. تیم ما این آمادگی را دارد که طی دو الی سه روز به شادابی قبل خود بازگردد.

کرانچار در صحبتی با هواداران سپاهان گفت: به عنوان فردی که سال‌های بسیاری فوتبالیست و مربی بودم، هیچ‌کجا ندیده‌ام که هوادار را به دلیل توهین به عوامل داخلی باشگاه محروم کنند. همه‌جای دنیا این اجازه داده می‌شود که هواداران در چارچوبی، اعتراض خود را نشان دهند. برخی لیدرها باید با هدایت درست دیگر هواداران سبب تشویق هرچه بهتر شوند تا آنها محروم نشوند. هواداران بهترین مهره برای تیم ما هستند. هر زمان که هوادار بوده، انرژی مثبتی برای تیم ایجاد شده است.