تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و استقلال از ساعت 14:45 امروز (دوشنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن به مصاف هم خواهند رفت.

* با وجود اینکه بازی در مشهد برگزار می‌شود، اما تمام تماشاگران حاضر در ورزشگاه طرفدار استقلال هستند و تنها 150 نفر از هواداران سیاه‌جامگان روبه‌روی جایگاه نشسته‌اند. در حال حاضر بالغ بر سه هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* اندک تماشاگران سیاه‌جامگان به حضور طرفداران مشهدی در جایگاه استقلالی‌ها اعتراض کردند.

* وینفرد شفر به همراه بازیکنان وارد زمین شدند تا با جو ورزشگاه آشنا شوند.

* زمانی که تماشاگران استقلال به تشویق سرمربی آلمانی خود پرداختند شفر شال گردن آبی‌رنگ خود را در دستانش گرفت و آن را بوسید.

* پلاکاردهایی در دستان استقلالی‌ها دیده می‌شود که در آن نوشته شده «کرمانشاه تسلیت» تا به این ترتیب با زلزله‌زدگان این استان ابراز همدردی کنند. در مسیرهای منتهی به ورزشگاه تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند که البته بیشتر آنها را استقلالی‌ها تشکیل می‌دهند.

* برگزاری بازی در ورزشگاه ثامن باعث ناراحتی برخی از تماشاگران شده است. آنها معتقدند که این ورزشگاه خارج از شهر است و برای مسیر رفت و برگشت باید حداقل 30 تا 40 هزار تومان هزینه کنند. این هزینه‌ها تنها برای زمانی است که تماشاگران در ورزشگاه چیزی نخورند، ضمن اینکه تعداد دستگاه‌های اتوبوس برای حمل‌ونقل تماشاگران کم است و به همین دلیل تماشاگران ترجیح می‌دهند با خودروهای شخصی به سمت ورزشگاه بیایند.

* به مانند دیدارهای هفته‌های گذشته از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه جلوگیری شده است.

* تماشاگران استقلال از شهرهای مختلف نزدیک مشهد خود را به ورزشگاه رسانده‌اند.

حضور 3 هزار نفر در ورزشگاه و بوسیدن شال آبی توسط شفر+ تصاویر

حضور 3 هزار نفر در ورزشگاه و بوسیدن شال آبی توسط شفر+ تصاویر

حضور 3 هزار نفر در ورزشگاه و بوسیدن شال آبی توسط شفر+ تصاویر