مهدی شیری درباره تساوی پیکان برابر صنعت نفت آبادان گفت:‌ ما در این مسابقه نمایش بسیار خوبی داشتیم و متأسفانه فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. شکل بازی ما نشان می‌دهد که شایسته حضور در بالای جدول هستیم و در این مسابقه هم کاملاً مستحق برد بودیم. ما سه فرصت تک به تک را از دست دادیم و با بدشانسی مساوی کردیم.

وی با اشاره به مسائلی که برای مجید جلالی در چند روز اخیر اتفاق افتاده است، تأکید کرد: بحث جادو در فوتبال حرفه‌ای هیچ جایی ندارد و من معتقدم که پرداختن به این مسائل واقعاً مسخره و خنده‌دار است. متأسفم برای آنهایی که چنین مسائلی را به رسانه‌ها و مردم کشاندند، ولی در فوتبال نمی‌توانیم بگوییم که این چیزها تأثیرگذار است. اگر جادوگری در فوتبال تأثیرگذار است، پس ما دیگر هیچ تمرینی انجام ندهیم و در روز بازی‌ها وارد زمین شویم و خیلی راحت سه امتیاز را بگیریم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان در مورد شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یا قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: صحبت در مورد کسب سهمیه آسیا یا قهرمانی خیلی زود است. هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم و نتایج خوب‌مان را ادامه بدهیم.