دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و سیاه جامگان در حالی در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود که تیم استقلال روز کاغذ شرایط بهتری از حریف مشهدی خود دارد.

تیم فوتبال استقلال با سرمربیگری وینفرد شفر سرمربی آلمانی تا به هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر موفق شده جایگاه دوازدهم جدول را کسب کند.

آبی پوشان پایتخت 3 برد ،3 مساوی ،5 باخت ،6 گل زده و 9 گل خورده را تا به اینجا در کارنامه به ثبت رساندند و به همین منظور سرمربی آلمانی استقلالی ها قصد دارد شرایط این تیم را در جدول دستخوش تغییراتی کند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از برد در هفته یازدهم آن هم مقابل تیم نفت تهران بدون شک به دنبال کسب 3 امتیاز مقابل سیاه جامگان هستند و این در حالی است که شفر سرمربی آلمانی آبی ها نیز با برگزاری اردویی 6 روزه در کیش تمام هدفش بر این بود تا از نظر روحی و روانی بازیکنان به شرایط ایده آل برساند و به همین منظور آنها بتوانند از این پس تعداد برد های خودرا در جدول افزایش دهند.

با شرایطی که این روز ها شفر برای آبی پوشان در نظر گرفته، استقلالی ها را مصمم کرده تا جایگاه خود را باکسب برد در مشهد ارتقا دهند .آبی پوشان در صورت برد مقابل تیم سیاه جامگان می توانند تا چند پله در جدول صعود کنند و به رده های بالای لیگ برسند.

استقلالی ها اکنون با 12 امتیاز در جدول شرایط بهتری روی کاغذ مقابل سیاه جامگان دارند و در نهایت باید دید شفر در اولین بازی خارج از خانه می تواند سربلند بیرون بیاید یا خیر. بدون شک کسب 3 امتیاز برای شفر در مشهد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سیاه جامگان ؛مرزبان

تیم فوتبال سیاه جامگان این روز ها با هدایت علیرضا مرزبان توانسته جایگاه شانزدهم رقابت های لیگ برتر یعنی قعر جدول را بدست آورد.

شاگردان مرزبان تا به هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر موفق شدند 1 برد ،4 مساوی،6 باخت ،9 گل زده ،16 گل خورده را در کارنامه ثبت کنند.

بازیکنان تیم فوتبال سیاه جامگان در دیدار هفته یازدهم نتیجه بازی را به استقلال خوزستان واگذار کردند و این در حالی است که بدون شک بازیکنان این تیم در نظر دارند با انگیزه بالا مقابل آبی پوشان پایتخت ظاهر شوند تا بتوانند 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند و در همین راستا تغییراتی را در وضعیت تیم ایجاد کنند.

سیاه جامگانی ها اکنون با 7 امتیاز در قعر جدول حضور دارند و این تیم در صورت برد مقابل استقلال تهران تغییرات زیادی در جدول رقابت ها نخواهد داشت اما در هر صورت برد در دیدار پیش رو می تواند کمی وضعیت مشهدی را تغییر دهد.

محروان استقلال:میلاد زکی پور ،فرشید باقری و داریوش شجاعیان.

به این ترتیب حسین حسینى ،خسرو حیدرى ،روزبه چشمى ،پادوانى ،نورافکن ،جباروف ،جابر انصارى ،فرشید اسماعیلى ،على قربانى،امید ابراهیمى و مجید حسینى یازده بازیکنى هستند که استقلال را در این بازی همراهی می کنند.