رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: شهادت امام رضا (ع) امام مهربانی‌ها و درگذشت هموطنان‌مان در حادثه زلزله اخیر را تسلیت می‌گویم. بزرگان فوتبال ما در حادثه زلزله خوب عمل کردند و مردم هم سنگ تمام گذاشتند. انشاالله این حوادث در کشورمان کمتر اتفاق بیفتد.

وی افزود: در بازی با پرسپولیس تلاش مضاعفی می‌کنیم تا خوب نتیجه بگیرم. در چند بازی اخیر چون چند بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم خوب نتیجه نگرفتیم.

مهاجری ادامه داد: با توجه به قرعه خوبی که بعد از بازی با پرسپولیس داریم 4 بازی را در مشهد انجام می‌دهیم و تلاش خواهیم کرد جزو تیم‌های بالانشین بمانیم. البته قاسمی‌نژاد سه کارته است و مرادمند،‌ عباسیان و گرامی هم به دلیل آسیب‌دیدگی همراه با ما نیستند اما فردا انتظار دارند که جوانان ما جای خالی این بازیکنان را پر کننند و یک بازی شاداب را شاهد باشیم.

سرمربی پدیده درمورد اینکه جام شهدا توانست به تیم پدیده کمک کند تا ترکیب اصلی‌اش را بشناند و اینکه مقابل پرسپولیس برای برد بازی خواهید کرد یا خیر؟اظهار داشت: استراتژگی ما برای هر بازی برد است.در یک دیدار با ارائه یک بازی هجومی به دنبال برد هستیم و در یک بازی نیاز به بستن بازی داریم اما تفکر ما برد در هر بازی است و برای اجرایی شدن این تفکر استراتژی داریم که اگر خوب پیاده شود می‌توانیم در بازی فردا موفق شویم و بردن پرسپولیس دور از دسترس نخواهد بود. حضور در جام شهدا هم به ما خیلی کمک کرده است. 7-6 بازیکن ما در این جام بازی کرده‌اند که آرام آرام به تیم تزریق می‌شوند.

وی درمورد مقایسه بازی استقلال و همچنین بازی قبلی با پرسپولیس عنوان کرد: استقلال تمام نیروهایش را بسیج کرده بود که ما را ببرد. ما در هر بازی همانطور که گفتم دنبال برد هستیم و در هر بازی استراتژی برای کمک به ما دارد و با توجه به توان و موجودی‌مان و آنالیزی که از پرسپولیس داریم امیدوارم که در بازی فردا هم پیروز شویم.

مهاجری درخصوص اینکه محمد قاضی و خلعتبری دچار بیماری بودند و در این چند روز تمرین نکردند، اظهار داشت: خدا را شکر که ماه صفر تمام می‌شود چرا که برای ما خیلی سخت بود با تمام شدن ماه صفر مصدومیت،‌مسمومیت و بلاهای غیرفوتبالی از تیم ما دور خواهد شد. اگر بازی‌های ما را دیده باشید در چند بازی گذشته ترکیب ما دست‌خوش تغییراتی شده بود اما این دو بازیکن دو سه روزی با ما تمرین نکردند اما فردا در ترکیب ما به میدان می‌روند.

وی درباره اینکه قرار است پزشکان تیم ملی درباره بازی کردن محمدرضا خانزاده اظهار نظر کنند افزود: من این مساله را از شما می‌شنوم اما از آنجایی که همکاری کادر پزشکی ما و تیم ملی زیاد است شاید بحثی بوده اما خانزاده تازه دو روز است که گچ دستش را باز کرده و فردا احتمالا از ابتدا به میدان خواهد رفت.

سرمربی پدیده درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد، خاطرنشان کرد: باید این آمادگی و خودباوری را داشته باشیم. اگر بازی‌های ما را دیده باشید ما خوب گل می‌زنیم اما راحت هم گل می خوریم در 10 روز اخیر هوشمندانه تمرین کردیم و اگر هوشیارتر باشیم فردا دروازه ما بسته خواهد ماند.

وی درباره بحث جادوگری در فوتبال هم اظهار داشت: نمی‌شود این مساله را کتمان کرد ، ما وقتی چند باخت می‌آوریم از این صحبت‌ها مطرح می‌شود و تماس‌هایی با ما می‌گیرند اما من اگر سراغ این مسائل بروم قدرت کادر فنی خودم را کتمان کرده‌ام. شاید راهی باشد که قدرت تیم را زیاد کنیم اما باید با تلاش بیشتری این مسائل را انجام دهیم.