داریوش شجاعیان ابتدای این فصل با مبلغ بسیار زیادی راهی استقلال شد. علاوه بر دستمزدی که او از آبی‌ها دریافت خواهد کرد، مبلغ رضایتنامه‌ای که باشگاه تبریزی در نظر گرفت نیز بسیار زیاد بود.به طوری که گویا استقلالی‌ها هنوز در تکاپو برای پرداخت این مبلغ هستند.

هفته گذشته بود که بحث احتمال بازگشت او به گسترش به خاطر پاس نشدن یکی از چک‌هایش رسانه‌ای شد و در همان مقطع نصیرزاده اعلام کرد استقلالی‌ها به اول قول داده‌اند طی یک هفته این مشکل را حل کنند. با این همه در همین رابطه گفته می‌شود چک استقلالی‌ها به باشگاه گسترش پاس نشده و مهلت آبی‌ها از قرار معلوم تمام شده است.

اتفاقی که حتی شایعه بازگشت شجاعیان به تیم تبریزی را نیز به وجود آورده است. البته داریوش شجاعیان تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و رفتار او در بازی شهرآورد باعث شد تا از بازی با سیاه جامگان محروم شود اما با توجه به اینکه استقلالی‌ها هزینه سنگینی را بابت انتقال او از گسترش به استقلال تقبل کردند این روزها بدهکار باشگاه گسترش هستند و اگر طلب این تیم را ندهند مجبور هستند شجاعیان را به گسترش برگردانند. استقلالی‌ها باید هرچه زودتر این مشکل را برطرف کنند تا برای آنها دردسر نشود.