تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد ساعت 16 امروز (شنبه) در زمین شماره دوی آزادی بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد.

قرار بود تمرین ساعت 15:30 آغاز شود، اما به دلیل جلسه وینفرد شفر با بازیکنان، این تمرین با 30 دقیقه تأخیر برگزار شد.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر شانیاک و بیژن طاهری به گرم کردن و دوهای استقامتی پرداخته و در ادامه، پاسکاری ترکیبی دستور کار بازیکنان قرار گرفت که شانیاک قبل از انجام آن، نکاتی را درباره آن به بازیکنان گوشزد کرد. پس از آن بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی زیر نظر شفر پرداختند.

* وریا غفوری که روز گذشته نتوانست به دلیل مصدومیت در تمرین شرکت کند، امروز غایب بود و به نظر می‌رسد دیدار برابر سیاه‌جامگان را از دست بدهد. میلاد زکی‌پور دیگر بازیکنی بود که در این تمرین حضور نداشت. زکی‌پور به همراه داریوش شجاعیان به دلیل اتفاقات دربی در بازی با سیاه‌جامگان حضور نخواهند داشت.

* ساشا فرزند شفر هم در تمرین حضور داشت. نکته قابل توجه اینکه، مانند همیشه او با لباس شخصی به هنگام صحبت‌های پدرش با بازیکنان در وسط زمین حضور داشت.

* گل‌های شب گذشته کاوه رضایی در لیگ بلژیک موضوعی بود که بازیکنان در مورد آن صحبت می‌کردند. همچنین صحبت‌هایی هم در رابطه با زلزله کرمانشاه بین بازیکنان رد و بدل شد.

* استقلالی‌ها فردا با پرواز ساعت 14:30 تهران را به مقصد مشهد ترک خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، دیدار سیاه‌جامگان - استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر ساعت 14:45 دوشنبه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌شود.