ظاهراً اوضاع جوری پیش می‌رود تا بهانه‌هایی که نیمار برای ترک پاری‌سن‌ژرمن و پیوستن به رئال مادرید نیاز دارد فراهم شود. بعد از بروز اختلاف با ادینسون کاوانی بر سر زدن پنالتی‌ها و ضربات آزاد و پس از آن اختلاف نظر با اونای امری، سرمربی پاریسی‌ها، حالا اخباری از نابسامانی در زندگی شخصی ستاره سابق بارسلونا در فرانسه به گوش می‌رسد.

به گزارش نشریه سان انگلیس، نیمار به دلیل مسائل امنیتی و حفظ نشدن حریم خصوصی‌ وی در عمارت بزرگش در حومه پاریس تصمیم به ترک آنجا و نقل مکان به خانه‌ای دیگر گرفته است.

هواداران، نیمار را مجبور به تغییر خانه کردند + تصاویر هواداران، نیمار را مجبور به تغییر خانه کردند + تصاویر

به گزارش نشریه پاریسین، تعدادی از هواداران نیمار به تازگی توانسته‌اند با بالا رفتن ازدیوارهای عمارت 5 طبقه‌ای و 5 هزار متر مربعی نیمار، وارد حریم خانه او شوند که این مسئله نگرانی‌هایی را برای ستاره برزیلی به وجود آورده است. طبق این گزارش، نیمار 25 ساله به توصیه برخی از هم‌تیمی‌‌هایش که بیشتر از او سابقه زندگی در پاریس را داشته‌اند و این شهر را بهتر می‌شناسند، از منزل فعلی‌اش نقل مکان کرده و به محلی که کمتر در انظار باشد، رفته است.

این اتفاق همچنین سبب شکل‌گیری موج جدیدی از شایعات درباره بازگشت نیمار به اسپانیا برای پیوستن به رئال مارید به دلیل نارضایتی از زندگی در فرانسه شده است.