وریا غفوری در این باره به گفت: واقعا از خبر زلزله ای که در غرب ایران اتفاق افتاد ناراحت هستم. غم مردم کرمنشاه، غم همه مردم ایران است و من خودم را هرگز از آنها جدا نمی دانم.


او ادامه داد: در این مدت که مردم غرب کشور با این مصیبت بزرگ روبرو شده اند، من هر کمکی از دستم بر می آمده انجام داده ام و مطمئنا ما ورزشکاران اجازه نمی دهیم مردم خوب غرب کشور احساس تنهایی کنند و به آنها کمک خواهیم کرد.


مدافع راست استقلال در ادامه در مورد حضور در بیمارستان امام خمینی گفت: روز گذشته به همراه چند بازیکن به بیمارستان امام خمینی رفتیم و وقتی وضعیت زلزله زده ها دیدم بسیار ناراحت شدم. امیدوارم خدا به خانواده های زلزله زده ها صبر بدهد و تمام مردم ایران در این غم همراه آنها هستند.


وریا غفوری در پاسخ به این سوال که آیا به منطقه های زلزله زده سر خواهد زد یا نه گفت: بعد از اردوی تیم ملی فرصتی نشد که به مناطق زلزله زده بروم؛ اما انشالله به زودی می روم و هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می دهم.


او می گوید خانواده اش در زلزله آسیبی ندیده اند: ما کرد هستیم و زلزله بیشترین آسیب را به کرمانشاه، سرپل ذهاب و قصر شیرین زده است. البته همه مردم کرمنشاه برای ما مثل خانواده های ما هستند.
مدافع چپ استقلال در مورد وضعیت مصدومیتش هم گفت: وقتی از اردوی تیم ملی آمدم کمی زانویم درد می کرد. امروز هم در اواخر تمرین نتوانستم تمرین کنم. فردا ام آر آی می گیرم تا وضعیتم مشخص شود.


غفوری در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیتش جدی است یا نه هم گفت: فکر نمی کنم جدی باشد، چون نه من ضربه ای خورده ام و نه اتفاقی افتاده است. فکر می کنم درد زانویم بیشتر به خاطر خستگی است.