دیدیه دشان از سوالاتی که درباره آینده کریم بنزما در تیم ملی فرانسه می‌شود، خسته شده ضمن اینکه ادعای مهاجم رئال مادرید مبنی بر اینکه تا وقتی تغییراتی در نیمکت آبی‌ها صورت نگیرد، شانسی برای بازی در آن ندارد را رد نکرد.

بنزما از سال 2015 که به همراه متیو والبوئنا درگیر یک پرونده اخلاقی شد، از تیم ملی کشورش کنار گذاشته شده. تکلیف این پرونده هنوز به طور کامل مشخص نشده اما دادگاه فرجام خواهی نهایی در فرانسه چند ماه قبل به نفع این مهاجم رای داد. وکلای بنزما هم او را مبرا از هر گونه تخلفی دانسته‌اند.

به هر حال مهاجم 29 ساله یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت تا وقتی دشان باشد او شانسی برای بازی در تیم ملی ندارد. دشان که از سوال‌های مداوم درباره بنزما خسته شده، در کنفرانس خبری گفت: «شما برنامه تان این است که قبل از هر بازی این سوال را روی میز خود قرار دهید؟ الان خبر مربوط به تیم ملی فرانسه بازی قبلی با ولز است و حالا با آلمان که خیلی حیثیتی است. شما می‌توانید هر چه می‌خواهید بپرسید اما فکر می‌کنم بازیکنانی که انتخاب کرده‌ام و به آنها اعتماد دارم، شایسته احترام و توجه هستند. ناراحت نیستم اما می‌تواند خسته کننده شود هرچند با آن کنار می‌آیم.»

این رفتار دیدیه دشان بسیار مشابه رفتاری است که برانکو در قبال رضاییان با رسانه ها داشت. جایی که آنها مدام از سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت رضاییان پرسیدند و هر بار برانکو به آنها جواب سر بالا می داد تا اینکه سرانجام یک روز سرمربی پرسپولیس از کوره در رفت و بابت سوال های گاه و بیگاه خبرنگاران درباره رضاییان شکوه کرد.