به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال که در زمین کمپ تیم های ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این فاز اول اردوها است که از امروز شروع شده است امیدوارم تمرینات خوبی را برای دیدارهای آینده پشت سر بگذاریم. مردم دعا کنند تا این ۳ بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم و راهی جام جهانی شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس صعود را برای تیم ایران قائل هستید؟ ، افزود: با اینکه شرایط خیلی سختی پیش روی تیم ملی ایران قرار گرفته است اما رفتن به جام جهانی غیرممکن نیست. همه تیم ها شانس دارند و ما هم مستثنی نیستیم باید همه دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی به جام جهانی برود.

این بازیکن در خصوص دعوت دوباره خود به اردوی تیم ملی یادآور شد: من تنها یک اردو را غایب بودم و این در ۴ سال گذشته برای نخستین بار بود که به اردو دعوت نشده بودم. خدا رو شکر که دوباره به تیم ملی دعوت شدم و هر چه در توان دارم برای تیم کشورم می گذارم.

انصاری فرد همچنین در خصوص دیدار تدارکاتی مقابل عمان گفت: نخستین بازی ما مقابل قطر است که یک تیم عربی بوده و باید یک تیم همسطح با قطر را انتخاب می کردند. عمان تیم خوبی است، ضمن اینکه شرایط آب و هوایی مشابهی با قطر دارد. به نظرم عمان از نظر فنی هم در سطح خوبی بازی می کند و امیدواریم در این بازی تدارکاتی خواسته های کادر فنی را برآورده سازیم.