به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، دومین روز پنجاه و دومین دوره رقابت های قهرمانی تنیس روی میز جهان در سال ۲۰۱۳ میلادی به میزبانی شهر پاریس، پایتخت فرانسه به پایان رسید و همه نمایندگان کشورمان پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی به عنوان نفر نخست گروه های خود، از راهیابی به جدول اصلی رقابت ها باز ماندند.

در آخرین دیدارهای نمایندگان ایران در این رقابت ها، مهران احدی  شب گذشته به  مصاف پاول پلاتونوف از بلاروس با رنکینگ ۱۶۰ جهان رفت و طی یک دیدار حساس، پایاپای و نفسگیر در حالی که می توانست پیروز میدان باشد ۴ بر ۳ از حریفش که نفر سوم کشور خود در رنکینگ جهانی نیز بود شکست خورد.

(۸-۱۱,۷-۱۱,۱۱-۹,۱۱-۷,۱۱-۷,۸-۱۱,۱۱-۵) نتایج احدی در آخرین دیدار بود.

همزمان با احدی، نیما عالمیان که امید زیادی در این رقابت ها به او بود، برابر حریف خود یوروس اسلاتینسک از اسلواکی با رنکینگ ۳۸۶ جهان به میدان رفت و در حالی که دو گیم نخست را از آن خود کرده بود در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف خود شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

(۱۲-۱۴,۶-۱۱,۱۱-۷,۱۱-۴,۱۲-۱۰,۱۱-۴) نتایج نیما عالمیان در آخرین دیدار بود.

بر این اساس امروز تنها امید کاروان کشورمان در پیکار های انفرادی به نوشاد عالمیان مرد شماره یک تنیس روی میز ایران و در رقابت های دو نفره به تیم دو نفره برادران عالمیان و تیم دو نفره ندا شهسواری و محجوبه عمرانی خواهد بود.

در بخش بانوان هم محجوبه عمرانی با رنکینگ ۵۳۸، در مصاف با نادن الداوالاتلی از مصر با رنکینگ ۲۷۳ با نتیجه ۴ بر صفر (۸-۱۱،۷-۱۱،۱۴-۱۶ و ۸-۱۱) شکست خورد.

ندا شهسواری نیز با رنکینگ ۴۷۵ همزمان با عمرانی به مصاف سیون لی ایزابلا از سنگاپور با رنکینگ ۲۱۲ رفت و با حساب ۴ بر صفر برابر حریف خود متوقف شد.

بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران این دیدار را با نتایج (۷-۱۱،۳-۱۱،۱۰-۱۲ و ۵-۱۱) واگذار کرد.