در حالی که حدود 2 ماه پیش علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد به دلیل ارتباط با یک جادوگر با حکم کمیته اخلاق از حضور در فعالیت های فوتبالی محروم شد اما او همچنان حضور فعالی در عرصه فوتبال کشورمان دارد.

در واقع طبق اعلام برخی منابع آگاه حکم محرومیت عباسی به سازمان لیگ ارسال شده اما اینکه چرا مسئولان این سازمان آن را اجرا نمی کنند شبهاتی را برای اعضای کمیته اخلاق بوجود آورده است و به نظر آنها اگر سازمان لیگ به صورت خودجوش محرومیت عباسی را اعمال نمی کند برخلاف قانون می توان با سازمان لیگ برخورد کرد.اما اگر دستور مقامات فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف مانع از اجرای حکم عباسی شده باشد در آن صورت کمیته اخلاق خود را از این پرونده کنار می کشد.

شنیده می شود تا پایان هفته جاری اعضای کمیته اخلاق برای بررسی ابعاد حکم محرومیت علی عباسی تشکیل جلسه می دهند و اگر مشخص شود او به اعتراض کمیته استناف به فدراسیون فوتبال توانسته نظر آنها را برای تعلیق حکم محرومیتش جلب کرده باشد پرونده مدیر عامل سیاه جامگان را مختومه اعلام می شود.

از طرفی منبع نزدیک به سازمان لیگ اعلام کرد حکم محرومیت عباسی به سازمان لیگ ارسال شده است اما از آنجایی که این حکم از سوی  کمیته استیناف به حال تعلیق در آمده است عباسی فعلا می تواند فعالیت هایش را پیگیری کند و مشکلی برای همراهی سیاه جامگان در مسابقات ندارد.

انتهای پیام/

بررسی ابعاد مختلف محرومیت مدیر عامل سیاه جامگان