دو تیم روز گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که ایران در نهایت با دو گل از سامان قدوس و اشکان دژاگه پیروز میدان شد. پس از بازی، سرمربی پاناما مدعی شد که تیمش در نیمه اول شروع ضعیفی داشت ولی در نیمه دوم عملکردی بسیار خوب به ثبت رساند.


او گفت:" نیمه اول برای ما خیلی دشوار بود. حریف ما را شگفت زده کرده بود و همچنین ما هم از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرده بودیم. تغییرات خوبی در نیمه دوم ایجاد کردیم و تیم یک دست شد. نیمه دوم عالی پیش رفت، توپ را در اختیار داشتیم و آنطور که می‌خواستیم به گردش در می‌آوردیم. همچنین به رقیبی مثل ایران اجازه ندادیم گل های بیشتری بزند. تیم در نیمه دوم حس خوبی به من داد.

سرمربی پاناما:شکست مقابل ایران یعنی پیشرفت!


تیم ما هنوز خیلی جوان است و کار‌های زیادی باید انجام دهیم. در ابتدا از جوان ها استفاده کردم و وقتی دیدم که اوضاع به نفع ما پیش نمی‌رود، با تجربه تر ها را به زمین فرستادم و سعی کردم ترکیب تیم را متناسب کنم. بازی تقریبا برابری بود و حتی می‌توانستیم ایران را شکست دهیم.


هیچگاه شکست خوردن خوب نیست ولی عملکرد ما مقابل چنین رقیبی باعث می‌شود این فکر به ذهن آدم خطور کند که ما در حال پیشرفت هستیم. من ایران را می‌شناختم و می‌دانستم بازی پیچیده ای خواهد بود ولی در نیمه دوم، کمی بهتر از آنها بودیم.


ما در حال تاریخ سازی هستیم و سعی می‌کنیم رو به جلو باشیم و پیشرفت کنیم. ما تیم جوانی در اختیار داریم ولی بازیکنان با تجربه نیز در تیم ما حضور دارند. سعی داریم فوتبالی جدید از هر جهت را به معرض نمایش بگذاریم."