فروتن گل آرا که در رقابتهای قهرمانی کشور به مدال نقره رسید گفت: رقابتهای بوکس قهرمانی کشور امسال هم دارای نکات مثبت بود و هم نکات منفی. اولین نکته مثبت این بود که تا وزن 64 کیلوگرم این مسابقات از دستکش استاندارد فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) استفاده شد که در سالهای گذشته شاهد این اتفاق نبودیم. همچنین وزن‌کشی دقیق و شرایط بهتر خوابگاه نسبت به دوره های قبل از جمله اقدامات ارزشمند این میزبانی بود اما متاسفانه سطح داوری ها به جز در چند مورد بسیار پایین بود. سالیان سال است که مشاهده می کنیم هر استانی در رقابتهای قهرمانی کشور میزبان می شود به عنوان قهرمانی می رسد و این اصلا اتفاق خوبی در بوکس نیست.

وی افزود: شب قبل از بازی فینال به من گفتند که اگر مشکلی در مبارزه ات بود اعتراض نکن. سوال من این است چرا من را در خیمه شب بازی خودشان شرکت می دهند و قربانی می کنند؟ هرکس را که می خواهند قهرمان کنند؛ دیگر چرا وقت ما را تلف می کنند؟

گل آرا در خصوص واکنش سرپرست فدراسیون بوکس به ناداوری‌ها گفت: بعد از بازی آقای داوری به خون سیدالشهدا (ع) قسم خورد که بازی را می بیند و اگر هر داوری حق من را خورده وی را محروم می کند. قرار است امروز این موضوع بررسی شود و من هم منتظر هستم. البته می دانم که در بوکس رایی برگردانده نمی شود ولی همین که بدانند در حق من ظلم شده مهم است. داور وسط این دیدار به ناحق به من اخطار داد و در حالی که بوکسور حریف خطا می کرد من اخطار می گرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر به حق خوری در برابر شما واکنشی نشان داده نشد چه کار می کنید؟ گفت: هیچ وقت دستم به جایی بند نبوده است. من همه این افراد و مسببان را به خدا واگذار می کنم. تنها خداست که صدای اعتراض من را می شنود. همه مسئولان قبول داشتند که در حق من ظلم شده است و من منتظرم این افراد به قسم هایی که خوردند عمل کنند. دیگر دلسرد شده ام بعد از 16 ماه دوری از مسابقات در قهرمانی کشور شرکت کردم و حقم مدال طلا بود اما متاسفانه این ناداوری در حقم شد.

ملی پوش سابق بوکس عنوان کرد: همیشه ورزشکاری بدون حاشیه بوده ام اما حالا با آبروی 16 سال بوکسوری من بازی می شود. من فنی ترین بوکسور در مسابقات بین المللی اسلوونی و اوکراین بودم. چطور می شود داور وسط به چنین بوکسوری در بازی فینال اخطار می دهد؟ کلی برای این مسابقه زحمت کشیده بودم و تمام زحماتم را یک شبه بر باد دادند. داوران را به خدا واگذار می کنم و هیچ وقت داور وسط بازی فینال را حلال نمی کنم چرا که با ناداوری و قضاوت کاملا مغرضانه بازی را به نفع حریف به پایان برد.