روز دوم دیدارهای هفته هشتم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی سپری شد که صبای قم در دیداری فوق‌العاده حساس در قم میزبان تیم حفاری اهواز بود و برابر این تیم به نخستین برد این فصل خود دست یافت.

تیم فوتبال امید صبای قم که در هفت هفته قبلی رقابت‌های لیگ برتر امید ایران موفق به کسب نخستین پیروزی برابر حریفان خود نشده بود برابر تیمی که امسال به تازگی وارد لیگ برتر شده یعنی تیم حفاری اهواز در همان نیمه نخست کار را یکسره و یک نیمه نیز از گل‌های زده خود محافظت کرد.

تیم فوتبال امید صبای قم در این دیدار ابتدا در دقیقه 25 با گلزنی احمد حمیدی یک بر صفر از تیم حفاری اهواز پیش افتاد اما در دقیقه 34 این بازی تیم میهمان توسط جهانگیر اسکندری موفق به گشودن دروازه صبا و زدن گل تساوی شد تا بازی از این به بعد حساس‌تر شود.

صبای قم که در این این دیدار خانگی از تمام ابزار خود برای جبران امتیازات از دست رفته دیدارهای قبلی استفاده می‌کرد، در ادامه بازی هجومی در مقابل حریف به نمایش گذاشت تا اینکه در دقیقه 45 توسط رضا شکری مهاجم گلزن و با استعداد خود به گل دوم دست یافت و با حفظ برتری خود در نیمه دوم، سرانجام به نخستین برد سه امتیازی فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران دست یافت.

امیدهای صبای قم در حالی از این بازی حساس خانگی برابر حفاری اهواز با کسب سه امتیاز خارج شدند که در دیدارهای خانگی قبل برابر تیم‌های نفت اهواز و صنعت‌نفت آبادان به تساوی رسیده و به تیم مس رفسنجان باخته بودند، ضمن اینکه چهار باخت نیز در میهمانی تیم‌های البدر بندر کنگ، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان و خونه به خونه بابل در کارنامه امیدهای صبای قم به ثبت رسیده و منجر به کناره‌گیری رحیم راسخ از سرمربیگری صبا شده بود.