فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان، اظهارکرد: حیف است که دوربین‌های صدا و سیما نیستند که نشست‌های خبری قبل و بعد بازی را پوشش دهند. از فدراسیون فوتبال که این دفعه محکم و قاطعانه ایستاده است، تشکر می‌کنم. مسوول صدا و سیما نیز خود از خانواده ورزش است و باید بیشتر از اینها تلاش کند تا مشکل حل شود.

وی در ادامه گفت: امروز شاهد یک فوتبال خوب بودیم. از زمای که به گسترش فولاد آمدم، تلاش کردم که ساختار دفاعی این تیم را درست کنم، چرا که ضعیف‌ترین خط دفاع را داشت. درست کردن خط حمله نیز زمان می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: ما به اتکا به توان دفاعی تیم و باتوجه به فشار بسیاری که حریف به ما وارد کرد، ناگزیر بودیم که عقب‌نشینی کنیم. کسی می‌گفت آقای کریمی دفاع اتوبوسی جواب نمی‌دهد، در حالی که تیم مینی بوس که هیچ، دستگاه ون هم نبود.

وی افزود: 16 بازیکن را با خودمان به آبادان آوردیم و می‌خواستیم از تیم‌های نوجوانان و جوانان بیاوریم که خود آنها بازی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد بیان کرد: بازی از نظر فنی خوب بود و حریف هم خوب کار کرد. در این بازی به خوبی دفاع کردیم.

وی افزد: من 45 سال است که در فوتبال هستم و تاکنون ندیده بودم که داور از جو بازی بترسد. داوران این دیدار بسیار ترسیده بودند و آقای اصفهانیان باید بیشتر دقت کند. بازیکن ما در حال راه آمدن است که داور به او تذکر می‌دهد و به داور چه ربطی دارد که بازیکن ما راه می‌آید. دقیقه 80 است و بازیکن می‌خواهد راه برود و داور غیرقانونی کارت داد. در یک صحنه هم مقابل چشمان خود من بازیکن حریف برای دوبار توپ را با دست زد ولی داور به گونه‌ای نشان داد که این صحنه‌ها را ندیده است.

کریمی عنوان کرد: گسترش و نفت آبادان از یک خانواده هستند. داور بازی خوب را کمی به تنش کشاند ولی به اعتبار همکاری که ما و نفت آبادان داریم، تشنج ایجاد نشد.

وی بیان کرد: این تماشاگران همان تماشاگرانی بودند که من سال گذشته می‌خواستم. آنها تیم خود را تا دقیقه 94 تشویق کردند و این فرهنگ اصیل نفت است و دلم برای این فرهنگ تنگ شده بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: من و فراز کمالوند دو برادر هستیم و او از زمانی که نوجوان بود با ما فوتبال بازی کرد. امیدوارم در ادامه کار فراز و نفت آبادان موفق باشند.