صنعت نفت با پایان ناکامی‌ها طی هفته‌های چهارم تا هفتم که با سه شکست و یک تساوی برای آنها همراه بود، در یک بازی اخیر جام حذفی و دو دیدار گذشته لیگ برتر به پیروزی رسیده و در شرایط فنی و روحی خوبی اکنون مقابل گسترش فولاد قرار گرفته تا بتواند با کسب سه امتیاز به رده ششم جدول صعود کند اما در طرف دیگر فیروز کریمی و شاگردانش هم نمی‌خواهند در آبادان امتیاز از دست بدهند و به دنبال برد هستند تا 11 امتیازی شده و با فرار از منطقه خطر، به رده چهاردهم جدول بروند.


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های صنعت نفت و گسترش فولاد را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته یازدهم لیگ برتر؛ ساعت: 17؛ تاریخ: 96/08/12
استادیوم: تختی آبادان/ تماشاگر:
داور: مهدی مرجان‌زاده؛ کمک‌ها: جلیل شعرانی، فرهاد مروجی و احمد محمدی/ ناظر: بهرام مهرپیما.


صنعت نفت آبادان
ناصر سالاری، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، زبیر نیک‌نفس، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا.
سرمربی: فراز کمالوند


گسترش فولاد تبریز
فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، پیمان بابایی، مصطفی سالاری، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان، یوسف سیدی و امید جهانبخش.
سرمربی: فیروز کریمی

شرح گل


صنعت نفت 0 - گسترش فولاد 1 (دقیقه 3: پیمان بابایی): دفع اشتباه اسدی با ضربه سر را بابایی با شوت روی پای زمینی از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه سالاری زد تا گسترش خیلی زود به گل اول مسابقه دست پیدا کند.

لحظات حساس:

دقیقه 6: سزار بهترین فرصت را داشت تا گل تساوی را برای صنعت نفت بزند اما ضربه او به تیرک افقی دروازه گسترش برخورد کرد و دور شد.


در حاشیه:

* کمالوند که سابقه دستیاری کنار فیروز کریمی را دارد امروز از تیم او میزبانی می‌کند.
* درب‌های ورزشگاه تختی آبادان از ساعت 15 باز شده تا هواداران صنعت نفت بدون مشکل وارد استادیوم شوند.
* در حالی که هر تیم اجازه دارد هفت بازیکن بزرگسال و دو بازیکن امید در لیست نفرات ذخیره خود قرار دهد اما گسترش فولاد مقابل صنعت نفت تنها 5 بازیکن نیمکت نشین دارد که کوروش ملکی، عرفان افراز، سید محسن حسینی، علیرضا ارجمندیان و علیرضا چراغعلی این نفرات هستند.