وردربرمن در ادامه نتایج ضعیف خود با هدایت آلکساندر نوری با نتیجه 3-0 به آگسبورگ در خانه باخت تا در انتهای جدول وضعیت دشوارتر از همیشه شود، نتیجه ای که با اعتراضات بیشتر هواداران و کارشناسان روبرو شد تا همه چیز برای تصمیم بزرگ مدیران باشگاه در راستای دادن شوک فراهم گردد.


موضوعی که به سوژه اصلی محافل خبری تبدیل شد تا جایی که رسانه های آلمانی دقایقی پیش اعلام کردند در نشستی اضطراری در باشگاه وردربرمن مربی ایرانی الاصل از سمت خود برکنار خواهد شد تا فرد دیگری هدایت سبزپوشان شمال آلمان را برعهده گرفته و زمینه نجات آنها از بحران های اخیر را فراهم سازد، اتفاقی که فصل پیش هم رخ داد تا آلکساندر نوری اولنی تجربه مربیگری اش را به دست بیاورد.

آلکساندر نوری در آستانه اخراج از وردربرمن


فرانک بائومن مدیرورزشی باشگاه وردربرمن که از او به عنوان حامی اول نوری نام برده می شد بعد از شکست سنگین خانگی دیروز دست از حمایت از آلکساندر برداشت و گفت:« نمی دانم چه سرنوشتی برای آلکساندر نوری رقم خواهد خورد و او در تیم می ماند یا نه؟ اما می دانم او فصل پیش در سخت ترین شرایط هدایت تیم را برعهده گرفت و روزهای سختی را پشت سر گذاشت».


رسانه های آلمانی مدعی شدند تا عصر امروز باشگاه حکم اخراج مربی ایرانی الاصل خود را صادر خواهد کرد چون آلترناتیوهای لازم برای سپردن هدایت تیم را نیز در اختیار دارد. نام هایی همچون برونو لابادیا، مارکوس وینزیرل، مارسل کلر، آندره شوبرت و فلورین کوهلفت مربی زیر 23 ساله های برمن از جمله کسانی هستند که ممکن است جانشین نوری شوند.