به گزارش پارس ، منصور قنبرزاده در گفت وگو بافارس، در مورد فاش شدن مذاکره باشگاه پرسپولیس با یعقوب کریمی در نیم فصل اول که در برنامه شب گذشته ۹۰ مطرح شد، اظهار داشت: ما شنیده بودیم که باشگاه  پرسپولیس با یعقوب کریمی به طور پنهانی در فصل گذشته مذاکراتی انجام داده اما یعقوب کریمی این مذاکرات را تکذیب می کرد. تا اینکه شب گذشته در برنامه ۹۰ متوجه شدیم سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس در قیطریه و در نیم فصل با یعقوب کریمی مهاجم تیم ما مذاکره غیرقانونی انجام داده است. ظاهرا سعید شیرینی باشگاهداری را با بنگاه داری اشتباه گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به رفتار غیراخلاقی و غیرحرفه ای باشگاه پرسپولیس در مذاکره با بازیکن تیم ما، از سعید شیرینی و مسئولان این باشگاه شکایت می کنیم. ضمن اینکه بارها اعلام کرده بودیم هر باشگاهی که خواهان بازیکنان تیم ما است می تواند با باشگاه نفت تماس بگیرد. همان طوری که در نیم فصل ما با باشگاه استقلال بازیکن مبادله کردیم اما با توجه به رفتار پرسپولیس در مورد یعقوب کریمی این بازیکن را که قرارداد سه ساله با ما دارد تحت هیچ شرایطی و با هیچ رقم قراردادی به پرسپولیس نمی دهیم.

قنبرزاده با اشاره به رفتار مشابه مسئولان پرسپولیس در فصل گذشته گفت: دو فصل پیش هم آنها با بیرانوند دروازه بان ما به طور غیرقانونی مذاکره کردند که ما از باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کردیم اما در لحظات آخر این شکایت را پس گرفتیم و آن را پیگیری نکردیم ولی این بار این قضیه را پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: در مورد یعقوب کریمی کمیته انضباطی باشگاه نفت تصمیم گیری می کند و برای این رفتار او نیز جرایمی در نظر گرفته خواهد شد.