روزنامه اسپانیایی «آس» در نسخه چاپی امروز گزارشی از افت تیم فوتبال رئال مادرید در رقابت‌های فصل جاری دارد و نوشته یک سال پیش تیم دوم رئال مادرید که لقب نیمکت‌نشینان این تیم بود در دیدار مقابل تیم دسته دومی فوئنلابرادا به برد 7 بر یک در رقابت‌های جام حذفی دست پیدا کرد. آن بازی تنها بازی نبود که نیمکت‌نشینان تیم زیدان موفق می‌شدند حریف را به راحتی از پیش رو بردارند. در واقع بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم در فصل گذشته 15 امتیاز از امتیازاتی که منجر به قهرمانی این تیم شد را برای رئال رقم زده بودند.

این بار فوئنلابرادا در بازی مقابل همین تیم رئال به بردی 2 بر صفر دست پیدا کرد که به سختی قابل مقایسه با بازی فصل گذشته بود. دو پنالتی و شوت‌های بسیاری که توسط یوردی کودینا مهار شد ... در واقع می‌توان گفت دلیل اصلی این نمایش از مادرید عملکرد عالی تیم میزبان بود. آنتونیو کالدرون، سرمربی حریف، تیمی مقتدر ساخته بود که اصلا از رئال ترسی نداشت.

این تیم توانسته بود جلوی خلاقیت و بازی‌سازی مادرید را بگیرد و با ساختاری مناسب این بازی را برگزار کند. این تیم فقط در پایان بازی کمی از ساختارش خارج شد. اما دفاع یکدست فوئنلابرادا بارها مهاجمان سطح بالای رئال را عصبی کرد.

در کل حالا به راحتی می‌توان گفت که تیم دوم زیدان افت کرده و توان قبل را ندارد. این تیم نشان داد در بازی‌های بسته توان سورپرایز کردن هوادارانش را ندارد و شاید پیش از این آلوارو موراتا و خامش رودریگس بودند که کار را برای این تیم آسان می‌کردند و حالا در تیم‌های دیگر هستند. نه تنها بازیکنان قبل در این تیم نیستند، بلکه دیگر نشانی از آن تیم با انگیزه هم وجود ندارد.