گادوین منشا به این امید به پرسپولیس آمد تا با درخشش در این تیم فوتبالش بیشتر از قبل به چشم آمده و افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی نیجریه را پیدا کند.

اوج درخشش منشا با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بوده و او 4 گل در 4 بازی که برای این تیم در این رقابت‌ها انجام داد به ثمر رساند. البته او در دو بازی رفت و برگشت مقابل الاهلی در 30 دقیقه پایانی به میدان آمد و به نوعی باید گفت منشا تقریبا در 240 دقیقه بازی در لیگ قهرمانان و مقابل دو تیم قدرتمند الاهلی موفق به زدن 4 گل شد که آمار خیره کننده‌ای برا او به حساب می‌آید.

منشا اگرچه در پرسپولیس هنوز آن طور که باید جا نیفتاده است اما نشان داده که توانایی ‌های بالایی دارد و می‌تواند در ادامه لیگ نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

منشا برای بازی در تیم ملی نیجریه رقیبانی چون آلکس یوبی(آرسنال انگلیس)، کیهی آیهناچو (لستر سیتی انگلیس)، احمد موسی (لستر سیتی انگلیس)، ویکتور موسس (چلسی انگلیس)، موسس سیمون (خنت بلژیک) و ادیون آگولاوو (شانگهای چین) را پیش رو دارد که در اردوی‌های اخیر تیم ملی نیجریه حضور داشته‌اند.

به نظر می‌آید رویای حضور در تیم ملی نیجریه برای منشا عملی نخواهد شد و شاید اگر پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان می‌رفت این اتفاق رخ می‌داد از این جهت که لیگ ایران قابل مقایسه با لیگ‌هایی که رقبای منشا در آن حضور دارند نیست.