علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس پس از برد این تیم در جام‌ حذفی می‌گوید: «خدا را شکر بازی خوبی بود. هر دو تیم خوب ظاهر شدند. ما دوست داشتیم قبل از شهرآورد مانند استقلال برنده شویم و با روحیه خوبی به استقبال شهرآورد پایتخت برویم.»

 بیرانوند بازیکن سابق نفت درباره مشکلات مالی بازیکنان این تیم حرف جالبی می‌زند: «عیسی آل‌کثیر همسایه ماست و گاهی اوقات برای شام و ناهار به خانه ما می‌آید هر چند ناراحت می‌شود اما او کاپیتان نفت است. وقتی بازیکنان نفت پول ناهار و شام نداشته باشند این خیلی بد است.»

او درباره انتقالش به تراکتور در نیم‌فصل می‌گوید: «تا قهرمان آسیا نشویم، از این تیم نمی‌روم!» بیرانوند درباره مقصر بودنش در گل‌های خورده قرمزها توضیح می‌دهد: «بارسلونا هم چهار گل می‌خورد و نباید بگویند که دروازه‌بان یا دفاع مقصر هستند.» بیرانوند درباره تماسش با گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌گوید: «هر دو هفته یک بار با هم تماس داریم و حتی در خصوص لیگ قهرمانان آسیا هم با من صحبت کرد. همیشه با او در خصوص زندگی ورزشی‌ام مشورت می‌کنم.»

بیرانوند در پایان می‌گوید: «هیچ رسانه‌ای دنبال این نباشد که علیرضا بیرانوند از پرسپولیس برود، حتی اگر این فصل هم قهرمان شویم، 10 سال دیگر هم در این تیم می‌مانم. کسی دنبال این نباشد که پیراهن شماره یک پرسپولیس و تیم ملی را از من بگیرد. اگر کسی مرد عمل است به میدان بیاید و من کاملاً آماده‌ام. من از اول گفتم که آمده‌ام 10 سال در پرسپولیس بمانم و اگر کسی جرأت دارد که پیراهن شماره یک پرسپولیس و تیم ملی را از من بگیرد، من آماده رقابت هستم.»