تغییرات روی نیمکت رهبری قهرمان یونان به سود مهاجم ایرانی المپیاکوس تمام شد تا جایی که کریم انصاری فرد بعد از هفته ها سکونشینی در مصاف هفته قبل برابر پانیونیوس با دو گل بازگشت خود را جشن کرد تا حالا رسانه های یونانی در آستانه یکی از بازی های بزرگ فوتبال یونان در دربی حساس شهر آتن مدعی شوند کریم انتخاب اول لمونیس برای خط حمله است.


المپیاکوس فرداشب در خانه خود ورزشگاه کارایساکی میزبان پائوک خواهد بود تا یکی دیگر از دربی های حساس و سرنوشت ساز آتن رقم بخورد. جدالی که برنده آن می تواند از شانس بالایی برای قهرمانی و رسیدن به صدر جدول برخوردار شود از همین رو سایت SDNA یونان در گزارشی با اشاره به مصدومیت آمنیکه و بن دو مهاجم کلیدی قهرمان یونان و دوری یکی دو ماهه دو بازیکن از میادین مدعی شد کریم انصاری فرد انتخاب اول لمونیس برای این بازی خواهد بود.

انصاری‌فرد مهاجم اول المپیاکوس در دربی آتن


در گزارش سایت SDNA آمده است:« انصاری فرد دو هفته رویایی را پشت سر گذاشت. ابتدا برای ایران دو بار موفق به گلزنی مقابل توگو شد و سپس در مصاف با تیم سابق خود در یونان یعنی پانیونیوس هم دو بار طعم گلزنی را چشید تا حالا امید اول گلزنی طرفداران المپیاکوس در دربی حساس و حیثیتی برابر پائوک قلمداد شود».


دربی حساس آتن فردا شب به میزبانی المپیاکوس برگزار می شود و لمونیس امیدوار است در این بازی با درخشش ستاره ایرانی همچنین زوج طلایی او یعنی فورتونیوس ملی پوش که جلوی بارسلونا هم استراحت کرد بتواند برنده این دربی باشد.