مهدی پاشازاده روز جمعه با نساجی مازندران برابر استقلال قرار خواهد گرفت. سرمربی نساجی با حضور در نشست خبری درباره این دیدار و برخوردهای گرم در فوتبال ایران پیش از شروع مسابقه، گفت: متاسفانه خیلی از همکاران من بعد از بازی بازگو کردند و به نحوی نیز بد برداشت شده است. کجای دنیا دیدید که قبل از بازی یک مربی با گل و شیرینی به سمت حریف برود و برای آنها آرزوی موفقیت کند؟ اگر قرار است آرزوی موفقیت کنیم، دروغ گفته ایم. من اهل ادا در آوردن نیستم. از سال پیش به دوستان گفتم اما به بعضی برخورده است. این آداب غیر حرفه ای و بد است و این رسم و رسوم را قبول ندارم. به گردن هم گل می اندازند اما یک ربع بعد به همدیگر حرف ناشایست می زنند و آخر بازی نیز به سمت هم نمی روند و در نشست خبری نیز هر کدام حق را به خودشان می دهند. اینها به دور از فوتبال حرفه ای است. نه دوست دارم کسی طرف من بیاید و نه دوست دارم کسی طرف من برود. وقتی در خانه برابر گل گهر باختیم، به آقای بگوویچ تبریک گفتم. فردا نیز به همین صورت است و خدا را شکر که طرف مقابل یک سرمربی خارجی است. کادر ایرانی تیم استقلال از من ناراحت نشوند و امیدوارم بعد از بازی به سمت یکدیگر برویم و نه قبل از آن.

وی درباره شناخت از استقلال تصریح کرد: استقلال را می شناسم و بازی های این تیم را دنبال می کنم. شرایط روحی خودم و بازیکنان خوب است. بازیکنان با یک نگرش خاص به تمام بازی ها نگاه می کنند و سعی می کنند در هر بازی عملکرد خوب داشته باشند. بازی با استقلال یک ویترین است و بازیکنان باید از این بازی لذت ببرند. بازیکنان ما یک رویا دارند و همانگونه در دیدار با صدرنشین لیگ برتر به موفقیت رسیدند، به آنها گفتم رویاهای خود را بسازند زیرا نمی شود یک نفر را برای این کار استخدام کرد. باز هم می گویم، لذت، لذت و لذت. بازیکنان من باید فردا لذت ببرند و خودشان را به فوتبال معرفی کنند.

سرمربی نساجی درباره تقابل با بازی مالکانه استقلال، تصریح کرد: ما برنامه برای استقلال داریم. درباره برگشتن به خانه و تقابل با استقلال باید بگویم، من یک فلسفه در زندگی و فوتبال دارم. اگر گذاشته به شما زنگ می زند، بگذارید روی پیغامگیر برود. گذشته من حالا با من تماس گرفته و من می خواهم روی پیغام گیر برود زیرا می خواهم خودم موفق باشم. راجع به استقلالی بودنم باید بگویم، آینده من تیم نساجی است و من به آینده نگاه می کنم. ما برنامه داریم و نمی خواهم فنی صحبت کنم زیرا حرفه ای نیست. ما باید در زمین نشان بدهیم چقدر کار کردیم و امیدوارم روز خوب ما باشد.

ادامه دارد...