به گزارش پارس ، مجید صالح در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار این تیم مقابل الشباب امارات گفت: این دو بازی مثل دو نیمه یک مسابقه است که یک نیمه در امارات و یک نیمه هم در تهران برگزار می شود. ما در دور مقدماتی الهلال را در خاک این کشور بردیم ولی در تهران به آنها باختیم. باید تاکید کنم که دیگر نمی توانیم اشتباه کنیم و باید دو قدم آخر را با تمام قوا برداریم.

وی در خصوص میزان شناخت خود از این حریف اماراتی اظهار داشت: ما از ابتدای فصل یک گروه خوب آنالیز داشتیم و در تمامی دیدارهایی که داشته ایم دست کم سه مسابقه حریف را آنالیز کرده ایم. عملکرد ما در لیگ قهرمانان تا اینجای کار و نیز قهرمانی در لیگ برتر به خاطر همین آنالیز است.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره این که بعد از برپایی جشن قهرمانی لیگ برتر بازیکنان این تیم کار را جدی نخواهند گرفت، عنوان کرد: قهرمانی لیگ تمام شد. تنها ۲۴ یا ۴۸ ساعت می شود برای خوشحالی کرد. حالا دو بازی داریم که جنس آن با دو بازی داخلی فرق می کند. آنها فشرده بازی می کنند و از حداقل فرصت ها استفاده می کنند.

مجید صالح در پایان گفت: بنابراین باید مراقب باشیم. شما دیدید که بعد از شکست برابر سپاهان در جام حذفی رفتیم در عربستان الهلال را بردیم. ما آنالیز این تیم را از بازی با صبا شروع کرده ایم و بازی های این تیم در لیگ امارات و پاختاکور را هم دیده ایم. آنها تیم بسیار خطرناکی هستند و همین که به اینجا رسیده اند، شایسته هستند.

دیدار تیم های فوتبا الشباب امارات و استقلال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰: ۳۰ روز چهارشنبه در دبی برگزار خواهد شد. بازی برگشت روز سه شنبه هفته آینده ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.