مهدی پاشازاده سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل مس کرمان، در خصوص حضور وینفرد شفر روی نیمکت استقلال اظهار داشت: بارها گفتم و باز هم می‌گویم وینفرد شفر تازه به استقلال آمده و نیاز به زمان دارد که بتواند برنامه‌هایش را به این تیم دیکته کند. بنابراین خیلی غیرمنطقی و غیر حرفه‌ای است که بخواهیم با یک بازی، این مربی کارنامه‌دار آلمانی را نقد کنیم.

وی ادامه داد: کار کردن در استقلال با سایر باشگاه‌ها فرق می‌کند. خیلی هم فرق می‌کند و باید کنار شفر آلمانی یک مربی شناخته‌شده و آشنا به محیط فوتبال ایران که مورد وثوق هواداران استقلال هم باشد، قرار بگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن حمایت از حضور کاپیتان پیشین آبی‌پوشان روی نیمکت این تیم تصریح کرد: من قصد دخالت در امور استقلال را ندارم و فقط به عنوان یک هوادار قدیمی این تیم پیشنهاد می‌کنم مدیران استقلال هر چه زودتر فرهاد مجیدی را بیاورند، چون او بهترین گزینه و حلقه گمشده استقلال است. به هر حال بودن فرهاد می‌تواند خیلی به شفر و این تیم کمک کند. مهم‌تر آن که هواداران استقلال هم همین را می‌خواهند و می‌توان روی خواسته این عزیزان بیشتر فکر و تأمل کرد.