مجتبی محرمی درباره بازی پیش روی پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال در مسقط گفت: پرسپولیس کار خیلی سختی دارد. ولی فکر می کنم موضوعی که فوتبال را نسبت به سایر بازی ها جذاب می کند غیر قابل پیش بینی بودن آن است. پرسپولیس می تواند در همین بازی هم کاری کند که معجزه فوتبالی رخ دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس نباید بازی خودشان را فراموش کنند و تنها کافی است تمرکز لازم را داشته باشند. شاید برای خروج از این فشار بهتر است کاری به دیدار رفت نداشته باشند و تنها بازی خودشان را انجام دهند. پرسپولیس نشان داده است وقتی استرس نداشته باشد بازی منظم و بهتری انجام می دهد.

محرمی شانس صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای پرسپولیس به اندازه الهلال دانست و افزود: پرسپولیس تا همین جای کار هم عملکرد خوبی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته است. هنوز هم چیزی به پایان نرسیده است و باید این تیم امیدوار به صعود در دیدار برگشت باشد. وقتی آنها توانسته اند چهارگل بزنند پس پرسپولیس هم می تواند به همین اندازه گلزنی کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا سه شنبه و از ساعت ۱۹:۳۰ بین تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان در مسقط عمان برگزار خواهد شد.