خداداد می گوید نظم و انضباط برای مربیان آلمانی حرف اول را می زند: بعید می‌دانم شفر قائدی را به خاطر با دمپایی به سر تمرین آمدن کنار گذاشته باشد. قطعاً فحاشی و بی‌احترامی این بازیکن باعث شده سرمربی استقلال او را کنار بگذارد. به طور کلی نظم تیمی برای مربیان آلمانی خیلی مهم است و این تصمیم هم به همین دلیل گرفته شده است.

خداداد با اشاره به وضعیت بازیکن جوان استقلال می گوید: قائدی خودش باید مراقب فوتبالش باشد. وقتی این کارها را می‌کند، خودش هم باید جوابگوی اعمالش باشد. اتفاقاً به نظر من چون قائدی جوان است باید مراقب خودش باشد. اگر از الآن به مربی فحاشی کند، چند وقت دیگر معلوم نیست چه کاری خواهد کرد! این بازیکن باید خودش، خودش را جمع کند و اینکه نابود شود یا نه، به خود او بستگی دارد. 

خداداد همچنین با حمایت از تصمیم شفر در قبال قائدی گفته است: درستش هم همین است و اگر من هم جای شفر بودم همین کار را می‌کردم. شاید اگر یک مربی ایرانی در استقلال بود، این مسئله با سلام و صلوات حل می‌شد، اما به نظرم شفر با این مسئله به سختی کنار بیاید. او سرش نمی‌شود بگویند این بچه است و نفهمیده. ضمن اینکه من تعجب می‌کنم، قائدی هیچ موقع بازیکن ثابت استقلال نبوده که دست به چنین کاری زده است. اگر یک نفر بازیکن ثابت یک تیم باشد و زمانی که سرمربی جدید می‌آید به او بازی ندهد، طبیعی است ناراحت شود، اما قائدی بیشتر بازی‌ها روی نیمکت بوده، چرا حالا ناراحت شده است؟